Prieš pat Ženevos automobilių parodą „Jaguar“ pristatė galingiausią serijinį universalą gamintojo istorijoje – XFR-S. Bulvėms vežioti jis tikrai neskirtas – 5 litrų darbinio tūrio V8 variklis su kompresoriumi išvysto 542 AG ir 680 Nm. Tokie skaičiai nepriverstų raudonuoti jokio vokiško konkurento.
Tai – tas pats variklis, kuris jau montuojamas į XKR-S kupė bei XFR-S sedaną. Galia aštuonių pavarų automatinės transmisijos perduodama į galinius ratus (jėga!), o dvi tonas sveriantis sedanas iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,6 sek.
„XFR-S Sportbrake“ yra iš esmės tas pats XFR-S sedanas, tik su didesne bagažine. O tai yra labai gerai.
Jeigu lygintume tik skaičius, tai britams iki vokiečių trūksta daugiau nei lenkams iki šveicarų ekonomikoje. „Mercedes-Benz E63 AMG Estate“ su 5,5 l V8 100 km/val. pasiekia per 3,6 sek., „Audi RS6 Avant“ toks spurtas užtrunka 3,9 sek.
Nors „Jaguar“ galia atsilieka labai nedaug („Mercedes-Benz AMG“ 5,5 l variklis su dviem turbinomis išvysto 577 AG ir 800 Nm, o „Audi RS“ 4 l taip pat su dviem turbinomis turi 552 AG ir 700 Nm), vokiečiams greičiau įsibėgėti nuo 0 km/val. leidžia keturi varomi ratai. Įdomu, kuo baigtųsi sprintas nuo 100 iki 200 km/val.?
Tačiau ne galia „Jaguar“ svarbiausia. Užtenka pamatyti vieną jo nuotrauką, kad neišeitų akių atplėšti nuo visos keliasdešimties fotografijų galerijos ir ją peržiūrėti mažiausiai du kartus. Tą ir siūlome padaryti.