„Mazda MX-30“ išsiskiria ne tik savo varikliu, bet ir dizaino elementais, taip pat ir pavadinimu – MX raidėmis žymimi itin svarbūs „Mazda“ koncepciniai bei sportiniai modeliai. Ir tik išskirtiniai serijinės gamybos automobiliai sulaukia MX raidžių.
MX-30 sumontuotos laisvo stiliaus durys be vidurinio statramsčio ir su specialiai sukurtais durų vyriais. Priekinės durys atsidaro į priekį net 82 laipsnių kampu, galinės atgal – iki 80 laipsnių.
Kartu su MX-30 pristatoma nauja elektrinės pavaros technologija, vadinama „e-Skyactiv“. Didžiausią 107 kW/145 AG galią ir 270,9 Nm sukimo momentą generuojantis, priekiniais ratais varomas MX-30 nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 9,7 sekundės.
Ratus suka vandeniu aušinamas motoras su 355 V ličio jonų baterijų sistema, generuojančia 35,5 kWh galią. Vartodamas 19 kWh/100 km (mišriu WLTP ciklu) viena įkrova miestui skirtas MX-30 gali nuvažiuoti 200 km – tai gerokai daugiau nei kasdien įveikia vidutinis europietis. „Mazda“ su partneriais atlikto tyrimo metu paaiškėjo, jog vidutiniškai žemyno gyventojai per dieną automobiliu įveikia 48 km.
Mazda MX-30
Variklis | Elektrinis |
Maksimali galia kW/AG | 143 AG/105 kW |
Maksimalus sukimo momentas Nm | 265 |
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. | 9,7 |
Maksimalus greitis km/val. | 140 |
Elektros energijos suvartojimas kWh/100 km | 17,8 |
Pristatomo modelio kaina Eur | 33 990 |
Atiduokite savo balsą TAUTOS AUTOMOBILIO nominacijoje: