Naujojo „Golf“ dizainas tapo dinamiškesnis, o charizmatiškos šio modelio formos pritaikytos šiandienai.
Tradicinius žibintus visuose modeliuose pakeitė LED technologijos, todėl naujasis šviesų dizainas taps išskirtiniu aštuntosios kartos „Golf“ stiliaus elementu.
Volkswagen Golf
Variklis | Mild hybrid 1.5 eTSI OPF |
Maksimali galia kW/AG esant aps. | 150/110/ 5000 |
Maksimalus sukimo momentas Nm/aps. | 250 /1500-3500 |
Pavarų dėžė | 7 laipsnių DSG |
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. /sek. | 8,5 |
Maksimalus greitis km/val. | 224 |
Varantieji ratai | Priekiniai |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 8,3 /5,7 / 5,1 |
Bazinio modelio kaina Eur | 19 900 |
Pristatomo automobilio kaina Eur | 29 400 |
Naujasis modelis atrodo žemesnis, labiau ištęstas ir dinamiškas, tačiau jo kompaktiški išmatavimai nepakito: ilgis siekia 4 284 mm, plotis – 1 789 mm, aukštis – 1 456 mm, o ratų bazė – 2 636 mm. Vos pažvelgus į naująjį modelį matyti, kad formos pokyčius lėmė bandymai vėjo tunelyje – automobilio galo paviršiaus plotas sumažėjo iki 2,21 m2, o oro pasipriešinimo koeficientas – iki 0,275.
Naujasis „Golf“ komplektuojamas su benzininiais TSI ir dyzeliniais TDI varikliais, taip pat galima rinktis lengvojo hibrido (eTSI) arba iš tinklo kraunamo hibrido („eHybrid“) versijas. Visi benzininiai ir dyzeliniai modeliai naudoja variklį su turbina ir tiesioginiu įpurškimu. Jų galia siekia nuo 66 kW/90 AG iki 221 kW/300 AG. Pirmą kartą istorijoje, pirkėjai gali rinktis iš net aštuonių variklių versijų.
Skaitmenizuotas salonas atveria naują intuityvaus valdymo dimensiją, o pagalbinės vairavimo sistemos veikia važiuojant net iki 210 km/val. greičiu. Be to, tai pirmasis „Volkswagen“, kuris, pasitelkdamas automobilių tinklą „Car2X“, iš anksto praneš apie kliūtis kelyje.