Visa informacija apie automobilius, komisiją, renginius
Savo balsą už TAUTOS AUTOMOBILĮ skirkite čia.
Naujasis NX pakeitė ankstesnį modelį, kurio Europoje buvo parduota daugiau nei 170 000 vienetų nuo pat pristatymo 2014-aisiais.
„Lexus“, galima sakyti, „išrado“ NX iš naujo – 95 proc. visų automobilio dalių yra naujos.
Naujojo NX kėbulo linijos akį traukia subalansuotomis ir ryškiomis proporcijomis bei įspūdžiu, kad automobilis tarsi prilipęs prie kelio. Palyginti su pirmosios kartos NX modeliu, automobilio ilgis išaugo 20 mm, atstumas tarp ratų ašių – 30 mm, plotis – dar 20 mm, o aukštis – 5 mm. Šie matmenys užtikrina optimalų erdvės suplanavimą salone, įskaitant ir daugiau vietos tiems, kurie sėdės ant užpakalinės sėdynės.
Po naujojo modelio kapotu – keturių cilindrų, 2,5 litro darbinio tūrio hibridinis variklis ir įkraunamoji ličio jonų baterija, kurios talpa – 18,1 kWh: didžiausia talpa šiame segmente.
Dėl papildomai įrengto elektros variklio gale nuolat veikia visų varančiųjų ratų pavara. Bendra naujojo iš tinklo įkraunamo NX modelio hibridinės jėgainės galia siekia 306 AG ir, skaičiuojama, turi leisti pagreitėti iki 100 km/val. per kiek daugiau nei 6 sekundes.
Suprasti akimirksniu
- Variklis: benzininis hibridinis, 2500 cm3.
- Maks. galia, kW;aps./min. – 227/3200-3700.
- Pavara: CVT, visi varantieji.
- Bagažinės talpa l – 545.
- Ilgis/Plotis/Aukštis, mm – 4660/1865/1670.
- Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. – 6,3.
- Maksimalus greitis km/val. – 200.
- Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km – 1,1.
- Viena įkrova nuvažiuojamas atstumas km (WLTP) – 69.
- Pigiausio modelio kaina Eur – 52400.
- Pristatomo modelio kaina Eur – 78100.