Už vieną iš 30-ties pretendentų „Tautos automobilio“ nominacijoje galite balsuoti po šiuo tekstu arba čia.
Žmonės jį pastebi, ir palydi smalsiais žvilgsniais. Automobilis tikrai netradicinių bruožų ir tuo labai įdomus. Ant kėbulo smagiai krenta šviesa, jis turi daug pačių įvairiausių linkių, įdomių formų bei kampų.
Viduje taip pat įdomu. Vairas ir prietaisų skydas iškart krenta į akis. Tokia kombinacija jau matyta naujajame „Prius“ modelyje. Man visa tai tiko. Pavarų perjungimo svirtis taip pat kitokia. Ir dar viena įdomybė – nėra tradicinės daiktadėžės keleivio vietoje. Erdvės daiktams yra palikta porankyje bei centrinės konsolės apačioje.
Itin daug vietos keleiviams galinėje automobilio dalyje.
204 AG ir 266 Nm perduodama į priekinius varomuosius ratus (galima ir visais ratais varoma versija). Iki šimto automobilis bėgėjasi per 7,5 sek., taigi lenkimų metu problemų nekyla. Važiuojant kiek aštriau vingiuotose atkarpose ne itin patiko vairo sistema. Bet tai nėra sportinis automobilis, taigi viską galima atleisti. Su šiuo automobiliu tikrai mažai, kas stengsis „sportuoti“.
Važiuoklė gana kieta, todėl juntama važiuojant ne itin lygiu keliu.
Baterijos talpa 64 kWh, o gamintojo deklaruojamas įveikiamas atstumas pilnai ją įkrovus – šiek tiek virš 500 km.
Vėsiu metų laiku tiek nuvažiuoti tikrai nepavyks. Mano važiavimo ritmu, važiuojant įvairiais keliais, labai stipriai nesistengiant taupyti, manau, kad nekraunant baterijos būtų pavykę įveikti šiek tiek virš 300 km užmiestyje. Važiuojant su įjungtu šildymu, elektromobiliui naudojant apie 19.6 kWh/100 km.
Kainuoja Toyota bZ4X nuo 56 500 eurų.