Už šį automobilį arba bet kuriuos kitus jums patikusius galite balsuoti „Tautos automobilio“ nominacijoje. Jūsų balsas – labai svarbus. Apklausą rasite čia.
Tai – labai įdomus elektromobilis, įrodęs savo pranašumą Elektromobilių lenktynėse.
Pirma, įdomi jo išvaizda. Vieniems ji patiks, kitiems – ne. Įdomu tai, kad per Metų automobilio konkurso atidarymą prie šio automobilio rikiavosi daugiausiai smalsuolių, nes visiems matyt buvo įdomu, kas tai per modelis.
Antra, toks dizainas šiam elektromobiliui leidžia turėti puikų oro pasipriešinimo koeficientą – 0.21, o tai užtikrina puikų ekonomiškumą. Tai jau ne kartą buvo įrodyta mūsų šalyje: tiek 24 valandų elektromobilių lenktynėse, tiek ir elektromobilių varžybose, kurių startas buvo Vilniuje, o finišas Klaipėdoje.
Beje, geriausią ekonomiškumo rezultatą „Ioniq 6“ parodė ir Lietuvos žurnalistų autoklubo surengtame elektromobilių teste, kurio metu su visais konkurse esančiais elektromobiliais važiavome 200 km atstumą automagistralėje leistinu maksimaliu 130 km/val. greičiu.
Testuodamas „Ioniq 6“ per daug ekonomiškai važiuoti nesistengiau. Važinėjant mieste elektros sąnaudos svyravo tarp 17-18 kWh, o už miesto – prasukus ratuką įvairiais keliais ir automagistrale, stipriai lyjant lietui ir švilpiant gūsingam vėjui, vidurkis buvo – 22.5 kWh.
Baterijos talpa 77 kWh, o ją krauti galima iki 239 kW galia. Įsikraus labai greitai. Nuvažiuojamas atstumas, pagal gamintoją – iki 614 km.
Patiko, kaip „Ioniq 6“ važiuoja, jo erdvumas (ratų bazė beveik 3 metrai), ergonomika, išorės bei interjero dizainas. Netgi skaitmeniniai veidrodėliai patiko. Su jais lengvai galima susidraugauti. Rodo jie plačiai ir labai primena tradicinius veidrodžius.
Žinoma, tamsoje ir esant itin daug veiksmo gatvėje, kai reikia staigiai persirikiuoti, vėl rikiuotis kitur ir pan., gali akimirkai užstrigti smegenys, nes suveikia saugumo instinktas ir norisi dar kartą įsitikinti, kad rikiuotis saugu. Dieną šie veidrodžiai nekėlė jokių problemų, parkuojantis taip pat viskas buvo gerai.
„Ioniq 6“ gali būti varomas keturiais arba tik galiniais ratais. Būtent šią versiją ir turime konkurse.
Keturiais ratais varoma versija turi 325 AG ir 605 Nm, o RWD – 229 AG ir 350 Nm. Kaina – nuo 60 490 eurų.