Visa informacija apie automobilius, komisiją, renginius
Savo balsą už TAUTOS AUTOMOBILĮ skirkite čia.
„Ariya“ gaminamas dviejų versijų: su priekinių varančiųjų pavara ir modelis, varomas abiem tiltais („e-4ORCE“ atveju komplektuojami du varikliai, po vieną priekyje ir gale). Elektromobilis komplektuojamas su 63 arba 87 kWh baterija.
Įdomu, kad gamintojas pasirinko CCS greitos įkovos standartą vietoje CHAdeMO. Tam, kad galėtų padidinti įkrovimo galią iki 130 kW (bent kol kas). Kitaip tariant, siekiamybė, kad per pusvalandį greitos įkrovos stotelėje vairuotojas įsikrautų energijos 300 km nuvažiuoti.
Į akis krenta kai kurie jo išvaizdos elementai. Tarkime, dieną nematomi, bet naktį šviečiantys siauri LED žibintai. Salone – plokščios grindys ir daug erdvės keleiviams. Dvigubas didelis ekranas. Stumdoma elektrinė konsolė tarp sėdynių. Jei norite daugiau erdvės priekyje, konsolę galima nustumti į galą. Tuomet priekyje turėsite daug erdvės kaip tradiciniame japoniškame automobilyje. Jei labiau mėgstate europietiškas madas (sėdėti lyg sportiškame kokpite), konsolę galite perstumti maksimaliai į priekį. Tuomet galinėje sėdynėje įsitaisę keleiviai džiaugsis papildoma erdve kojoms.
Suprasti akimirksniu
- Variklis: elektra, 178 kW.
- Pavara: 4x4 arba priekiniai varantieji.
- Bagažinės talpa l – 468.
- Ilgis/Plotis/Aukštis, mm – 4595/1850/1660.
- Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. – 7,6.
- Maksimalus greitis km/val. – 160.
- Nuvažiuojamas atstumas viena įkrova, km – 525.
- Baterijos panaudojama talpa (net), kWh – 87.
- Elektros sąn. (WLTP), m/u/v, kWh/100 km – 18,4.
- Pigiausio modelio kaina Eur – 51100 su PVM.
- Pristatomo modelio kaina Eur – 63300 EUR su PVM