Savo balsą atiduokite TAUTOS AUTOMOBILIO rinkimų apklausoje.
Visa informacija apie konkursą.
Kai „Škoda“ 2019 m. Ženevos automobilių parodoje parodė elektrinę koncepciją „Škoda Vison iV“, ji daugeliui atėmė žadą – atrodė lyg ateities automobilis. Tačiau ateitis tapo ranka pasiekiama tikrove – Lietuvos gatvėmis jau važinėja daugybė „Enyaq“.
Daugelis kolegų „Škoda Enyaq“ vairavo prieš tai išbandę ant tos pačios MEB platformos pagamintą krosoverį „VW ID.4“. Sunku nelyginti šių dviejų modelių. Ir, ko gero, daugelis vairavusių „Enyaq“ sutiko, kad jis įkūnija geriausius „Volkswagen“ koncerno bruožus, tačiau turi savo veidą ir daug kuo skiriasi nuo „Volkswagen“.
Išorė – traukianti akį, šiek tiek primenanti „Kodiaq“. Ir neveltui, nes viduje – vietos kaip šiame populiariame krosoveryje. Nors kėbulas trumpesnis už naujosios „Octavia“, MEB platformos (baterija išdėstyta plokščiame dugne) dėka erdvė išnaudota labai protingai.
Taigi epitetą „Simply Clever“ galima padovanoti ne tik už tradicinius „Škoda“ gremžtukus ar skėčius, paslėptus durelėse. Plačiau apie „Enyaq“.
Škoda enyaq
- Maks. galia, AG;kW – 150,
- Maks. sukimo momentas, Nm – 310,
- Varantieji ratai – galiniai,
- Įsibėgėjimas iki 100 km/h, sek. – 8,7,
- Maksimalus greitis, km/h – 160,
- Nuvažiuojamas atstumas viena įkrova (WLTP), km – 510,
- Baterijos panaudojama talpa (net), kWh – 77,
- Elektros sąn. (WLTP), m/u/v, kWh/100 km – 15,2-21,6,
- Pigiausio modelio kaina, Eur – 46970,
- Pristatomo modelio kaina, Eur – 63 940.