Apie naująjį „Hummer EV“ ir svarbiausius skaičius jau rašėme. Trumpai - tai yra itin greitas, galingas ir pajėgus visureigis su keturiais varomais ratais, kietu dizainu ir didele baterija, kuri leis įveikti iki 560 km. „Hummer EV“, kaip ir ankstesni „Hummer“ visureigiai, yra labai jau žaislas nei transporto priemonė, tačiau sunku įsivaizduoti, kaip šį automobilį ištiktų komercinė nesėkmė. Taip, jis yra labai brangus, tačiau jo išvaizda ir dinaminės charakteristikos tikrai suvilios krūvą pasiturinčių pirkėjų.
Pirmieji „Hummer EV Edition 1“ pasirodys jau kitų metų rudenį, pigesnės šio automobilio versijos - kiek vėliau. Dar vėliau „Hummer EV“ pasirodys visureigio, o ne pikapo kėbule. Džiugios naujienos, tiesa?
„Hummer EV“ turėjo būti pristatytas dar gegužę - patys suprantate, kas paskatino šio renginio atidėjimą. Tačiau galiausiai nebuvo jokio renginio. Nebuvo tiesioginės transliacijos su inžinieriais, aiškinančiais „Hummer EV“ ypatybes. Nebuvo ir gyvų demonstracijų, akmenimis į kalną kopiančio „Hummer EV“. Nebuvo nieko - tik nuotraukos ir keli vaizdo įrašai. Nes „General Motors“ neturi nei vieno važiuojančio „Hummer EV“!
„General Motors“ turi tik kelis maketus, kurie padėjo sukurti galutinį visureigio dizainą, gražų demonstracinį modelį ir baterijų-variklių platformą. Kitaip tariant, gamintojas turi tik demonstracinę „Hummer EV“ medžiagą, o bandymams skirtas prototipas vis dar yra gaminamas.
Matėme net „Hummer EV“ vaizdo įrašą, kuriame jis įveikinėja įvairias bekelės kliūtis. Kaip atskleidė GM inžinieriai, juose užfiksuotas tik demonstracinis automobilis, turintis labai mažai bendro su tikru visureigiu. Nuotraukos? Na, jos yra visiškai arba bent iš dalies netikros.
Iki „Hummer EV“ pasirodymo gatvėje liko tik metai ir gamintojas neturi nei vieno prototipo. Kaip tai įmanoma? Tai ne tik įmanoma - dabar tai ir labai dažna praktika. Daugybė automobilių gamintojų, ypač jaunos kompanijos, dabar parodo ateities modelius dar prieš juos sukurdamos. Pavyzdžiui, „Nikola Badger“ irgi neegzistuoja.
Tačiau „General Motors“ neužtruks pagaminti prototipą. Visa platformos architektūra ir automobilio dizainas jau yra baigti. Tereikia sujungti visas detales į vieną ir pradėti automobilio bandymus. „Hummer EV“ prototipas turės važinėti keliais, trasomis, bekele, bandymai bus atliekami ypatingame karštyje ir ypatingame šaltyje.
Toks skubėjimas yra šiuolaikinių laikų mada. Anksčiau naujų automobilių bandymai vyko gerokai ilgiau, kad būtų įsitikinta naudojamų medžiagų patikimumu, paties automobilio dinaminėmis charakteristikomis, įvairiais nustatymais ir salono ergonomikos sprendimais. Prototipai vežami į dykumas, šiaurės valstybes, drėgno klimato šalis. Šalia to pridėkite ir saugumo bandymus ir suprasite, kodėl automobilių vystymas yra ilgas ir sudėtingas procesas. Tada dar reikia pasiruošti gamybai ir surasti tinkamus tiekėjus. Kas gamins tempimo kilpas? Kieno ratai bus naudojami? Kas rūpinsis salono plastikais? Kaip visi šie daiktai atkeliaus į surinkimo gamyklą?
Tačiau dabar elektromobilių rinka yra stipriai įkaitusi. Nepaskubėsi - pavėluosi. Ir tavo pyrago gabalėlis atiteks kam nors kitam. „General Motors“ turi tiek patirties, finansinių ir gamybinių pajėgumų, kad projekto sėkme net nėra abejojama. O jei automobilis ir vėluos, apie jį bus kalbama dar daugiau, kai jis pasirodys.