Toks improvizuoto kėbulo pasirinkimas nėra netikėtas, tačiau ne tik todėl, kad tikimybė gulti į karstą B.Maddoxui pastebimai išauga dėl pomėgio prie visko kas juda tvirtinti reaktyvinius variklius.
Kaip rašo „Autopia“ pats konstruktorius yra minėjęs, kad užaugo ant kapinių kalno. Jo tėvų namas buvo pastatytas greta senų kapinių. Pamatai buvo pakloti, tačiau karstai taip ir liko po žeme. Tik Maddoxų šeima apie tai nieko nežinojo.
„Kai aš buvau mažas, tėtis kasė baseiną ir užkliudė keturis kapus“, – amerikiečių žurnalistas pasakojo B.Maddoxas. Jis taip pat prisiminė, dėl pastarojo incidento Fynikso miestelyje kilo nemenkas skandalas.
Praėjus daugeliui metų bebaimis konstruktorius savo Helovino šventės potraukį, susidomėjimą reaktyviniais varikliais ir staliaus įgūdžius pritaikė gamindamas automobilį karstą.
Jis nuolatos žiūrėdavo septintojo dešimtmečio serialą „Munsters“, o ši keista transporto priemonė yra duoklė „Drag-U-La“ automobiliui-karstui, kurį viename epizode vairavo šiurpiosios šeimynėlės senelis.
B.Maddoxas užtruko maždaug mėnesį kol sukonstravo savąjį karstą. Visos detalės, įskaitant ir „eBay“ pirktas karsto rankenas jam kainavo 1300 dolerių (apie 3340 Lt).
Karsto jėgainė – impulsinis reaktyvinis variklis. Kaip teigia pats konstruktorius, tai yra ganėtinai paprastas įrengimas, kuris beveik bet kokių degalų ir oro mišinį uždega triukšmingais pulsuojančiais sprogimais. Karstas sveria vos 180 kg, o 60 mylių per valandą (96 km/val.) greitį išvysto per devynias sekundes.
Kitaip nei daugumos savo kūrinių, kurie atiteko kolekcionieriams, ar ne tokiems nagingiems nutrūktgalviams, reaktyvinio variklio varomo karsto B.Maddoxas parduoti neketina. Jis sako, kad vairuoti egzotišką transporto priemonė – pernelyg smagu.