Pokyčių tikslas – kad bet kuria transporto priemone keleiviai į oro uostą atvyktų kuo patogiau, o pagrindinė eismo sistemos naujovė – specialios „Kiss and fly“ vietos keleiviams išlipti ir įlipti trumpalaikio automobilių stovėjimo aikštelėje.
Šalia oro uosto naikinamas eismo organizavimas žiedine sankryža – transporto srautas čia bus išskirstomas į keturias eismo juostas skirtingoms grupėms:
1) Viena juosta skirta norintiems grąžinti išsinuomotą automobilį arba palikti saviškį ilgalaikio stovėjimo aikštelėje;
2) Kita – viešajam ir specialiajam transportui bei Kauno oro uosto taksi;
3) Trečia ir ketvirta juostomis bus pasiekiama trumpalaikio automobilių stovėjimo aikštelė, kur sudaryta galimybė kartą per parą automobilį 15 minučių palikti nemokamai bei pasinaudoti „Kiss and fly“ vietomis išleisti ar pasiimti keleivius.
„Eismo pokyčiai buvo būtini tiek dėl keleivių patogumo – kad jie žinotų, kur ir kada gali važiuoti, tiek dėl saugumo prie oro uosto užtikrinimo. Pasinaudojome kitų oro uostų gerąja praktika ir atnaujindami eismo sistemą daug ką modernizavome - įrengėme specialias keleivių išleidimo bei įlaipinimo vietas „Kiss and fly“, su partneriais sutvarkėme automobilių atpažinimo ir mokėjimo už stovėjimą sistemą, taip pat sumontavome šiuolaikinį apšvietimą ties įvažiavimais ir išvažiavimais bei papildomas vaizdo stebėjimo kameras“, – pasakojo Kauno oro uosto direktorius Bruno Kaspar.
Anot B.Kasparo, užbaigus visus transporto eismo sistemos atnaujinimo darbus, sistema taps efektyvesnė ir patogesnė negu buvo iki šiol. Pokyčiams įgyvendinti Kauno oro uostas skyrė beveik 230 tūkstančių eurų.
Automobilių stovėjimo aikštelėse nuo šiol veiks moderni apmokėjimo sistema, kuri automobilių stovėjimo apskaitą vykdys pagal jų valstybinį registracijos numerį. Keleiviai už stovėjimą galės susimokėti trijose automatinėse mokėjimo kasose grynaisiais pinigais, o nuo kovo mėnesio jose planuojama įdiegti ir atsiskaitymo mokėjimo kortele funkciją. Automobilių stovėjimo įkainiai nesikeis.
Viešajam transportui Kauno oro uosto eismo sistemos pokyčiai įtakos nepadarys – miesto autobusai sustos toje pačioje vietoje. Taip pat bus sukurtos specialios stovėjimo vietos užsakomiesiems autobusams.
Naujosios eismo sistemos testavimas prasidės sausio pabaigoje, o nuo vasario pirmosios pusės ji jau turėtų veikti be jokių trikdžių. Kauno oro uostas kviečia vairuotojus būti atidžius, stebėti kelio ženklus ir laikytis jų nurodymų.