Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prie „Regitros“ padalinių verda aistros: įmonė turi naują planą, kaip mažinti eiles

15min skaitytojas Konstantinas nufilmavo aplodismentus, aidinčius prie įmonės „Regitra“ padalinio Vilniuje, Lentvario g. Toks ironiškas laukiančių eilėje protestas kilo dėl susidariusių ir nemažėjančių eilių. Situacija „Regitroje“ tapo įtempta dėl karantino apribojimų, dėl SDK kodų administravimo ir dėl to kilusio antplūdžio bei dėl sezoninio klientų pagausėjimo.
VĮ „Regitra“ Vilniuje
VĮ „Regitra“ Vilniuje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Į Regitrą važiavau laikinų tranzitinių numerių. Šitos paslaugos įnternetu neįmanoma užsakyti. Pralaukus ilgiau nei 2,5 val. kantrybė išseko. Gyva eilė praktiškai nepajudėjo, žmonės pasipiktinę.

Daug žmonių gaišta savo laiką eilėse, o juk galėtų kažką naudingo nuveikti ar tiesiog maloniai praleisti laiką šeimoje.

Žmonės 15 val. komentavo, kad laukia nuo 9-10 val. ryto. O iki darbo pabaigos suspėti be šansų. Kiti žmonės priversti atvažiuoti, nes telefonu negali gauti konsultacijos. Prie durų stovi augalotas apsaugos vyras, kuris leidžia po vieną arba tuos, kurie pagal išankstinį užrašymą“, – iliustravo situaciją savo patirtimi skaitytojas.

Ši situacija skaitytojo filmuota praėjusią savaitę. Ji iliustruoja lankytojų nuotaikas: visi nori, kad eilės judėtų gerokai greičiau:

VIDEO: Pasipiktinę žmonės laukia eilėje prie „Regitros“

„Regitra“ žada mažinti eiles

„Regitros“ atstovė spaudai Emilija Bardauskienė patikino, kad jau nuo praėjusio penktadienio daugiau klientų aptarnaujama be išankstinės registracijos.

„Šiuo metu klientai padaliniuose yra aptarnaujami pagal išankstinę registraciją. Kitaip tariant, pirmenybė teikiama iš anksto užsiregistravusiems klientams, o neužsiregistravę gali būti aptarnaujami tik tuomet, jei atsiranda laisva vieta.

Kadangi šiuo metu užimtumas yra didesnis ir Regitros transporto priemonių registracijos paslaugų poreikis yra išaugęs, reaguojame į situaciją bei imamės veiksmų. Kaip jau buvo pranešta, siekiant efektyviau valdyti srautus ir skubiais atvejais sudaryti galimybę klientams paslaugas gauti dar tą pačią dieną, jau nuo gegužės 28 d. pradėti pokyčiai.

Nuo šiol daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, bus aptarnaujami ir be išankstinės registracijos.

Pokyčiai įsigaliojo nuo šeštadienio, kadangi iki šiol išankstinėje registracijoje vietos buvo maksimaliai suplanuotos ir užpildytos dviem savaitėms į priekį, tad turėjome aptarnauti jau užsiregistravusius asmenis.

Atveriama daugiau aptarnavimo langelių be išankstinės registracijos.

Taigi nuo šiol besikreipiantys dėl transporto priemonių registracijos paslaugų jas padaliniuose galės gauti dviem būdais. Kaip ir iki šiol išlieka išankstinė registracija, kai klientai nori būti aptarnauti numatytu laiku. O tie, kam reikia skubių paslaugų, galės atvykti neužsiregistravę ir laukti vietoje. Tam tikslui nuo atveriama daugiau aptarnavimo langelių be išankstinės registracijos.

Atsiprašome klientų, kurie susidūrė su nepatogumus. Tikimės, kad įvestos naujovės leis reikiamas paslaugas suteikti greičiau.

Taip pat atkreipiame dėmesį, kadangi šiuo metu šalyje vis dar yra paskelbtas karantinas ir yra numatyti tam tikri ribojimai, turime imtis saugumo priemonių reguliuojant vienu metu esančių klientų skaičių aptarnavimo salėje. Dėl šios priežasties kai kurių klientų galime paprašyti palaukti lauke“, – komentavo E.Bardauskienė.

Didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai

Atsižvelgdama į tai, kad yra išaugęs transporto priemonių registracijos poreikis, „Regitra“ didina ir šios srities darbuotojų skaičių, pasakojo Emilija Bardauskienė.

„Ieškoma 16 transporto priemonių registracijos specialistų visoje Lietuvoje. Dalis jau yra atrinkti. Situaciją analizuosime ir toliau, tad jei bus poreikis, priimsime dar daugiau darbuotojų.

Taip pat, atsižvelgiant į tai, kad padidėjo klientų konsultacijų poreikis, iki gegužės 1 d. buvo priimti papildomai 5 darbuotojai. Ieškoma dar dešimt, iš kurių taip pat jau dalis yra atrinkti ir artimiausiu metu pradės darbą. Be to, nuo gegužės mėnesio buvo pailgintas informacijos centro darbo laikas pirmadieniais – ketvirtadieniais iki 18.00 val.“, – komentavo E.Bardauskienė.

Gyventojai skatinami naudotis e. paslaugomis

„Regitra“ nuolat kartoja: jei yra galimybė, gyventojai kviečiami paslaugas atlikti internetu. Pavyzdžiui, nuotoliniu būdu galima įregistruoti Lietuvoje prieš tai registruotą transporto priemonę, užsisakyti numerio ženklus ar registracijos liudijimą vietoj prarastų/sugadintų ir kt. Elektroniniai užsakymai yra pristatomi per kurjerį arba į artimiausią paštomatą.

Internetu galima gauti ir visas paslaugas, susijusias su įsigaliojusia nauja savininkų apskaitos sistema, pavyzdžiui, gauti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?