„CFMOTO RACING TEAM“ lenktynininkai, važiuojantys keturračiais, iki šiol užtikrintai laikosi savo įskaitos rezultatų lentelės viršuje, tačiau šiandien šis rezultatas vos neišslydo iš rankų. Keturračių įskaitos lyderis Adomas Gančierius pasakojo, kad jau pirmame greičio ruožo kilometre trūko galinis ratlankis ir visą likusį atstumą teko įveikti su išsileidusia padanga.
Visi ralio rezultatai: T.Gužauskas ir S.Volkov pateikė staigmeną
Tuščia padanga iki finišo
„Pirmame kilometre pataikius į akmenį trūko ratlankis, tad likusius 159 kilometrus teko važiuoti nuleistu galiniu ratu. Labai saugojau, kad jis visiškai nesubyrėtų.
Vietomis teko stipriai sumažinti greitį, bet per daug laiko nepraradau. Buvo labai geras bandymas, kurio metu įsitikinome, kad su šiomis padangomis be oro galima drąsiai važiuoti apie du šimtus kilometrų. Tiesa, teko paplušėti kylant į kopas, bet ten pavijau Antaną ir prancūzą Martinezą, o galiausiai ir aplenkiau“, – kalbėjo A. Gančierius po finišo.
Sportininkas taip pat pasakojo, kad per 15 minučių pertrauką degalų užpylimo zonoje susidėliojo strategiją ir A. Kanopkiną praleido į priekį – taip pavyko abiem komandos nariam parodyti gerą rezultatą šiandienos greičio ruože.
Antanas Kanopkinas po finišo kalbėjo apie tai, kad jo planas buvo važiuoti paskui artimiausią varžovą prancūzą, taip užsitikrinant, kad šis neaplenks bendroje įskaitoje: „Buvo planas ir jo laikytis pavyko, o per paskutinius penkiasdešimt kilometrų, po užpylimo zonos, pavyko laimėti ir dar vieną minutę. Diena buvo sunki, atidaviau visą save ir spaudžiau maksimaliai.“
Vyras paminėjo, kad nors prieš paskutinės dienos startą abu „CFMOTO RACING TEAM“ sportininkai jau yra sukaupę nemenką pranašumą, džiaugtis dar gerokai per anksti. Šeštadienį, septintąją ralio dieną dalyvių laukia 85 kilometrų greičio ruožas, kuriame laukia aukštos kopos ir smėlingos lygumos – čia spręsis galutinės įskaitos rezultatai.