Automobilis vis dar stovi ant tos pačios važiuoklės, kokia buvo gaminimo pradžioje, tačiau BMW atstovai teigia, kad buvo atnaujinti visi trys važiuoklės tipai: standartinė, adaptyvi ir „M Sport“.
Žvelgiant į automobilio išorę pastebėti ryškių pasikeitimų sunku, tačiau geriau įsižiūrėjus ir sulyginus atnaujintą ir ankstesni modelį atrodo, kad BMW tapo platesnis ir žemesnis. Tačiau, kaip minėta anksčiau, važiuoklė išliko ta pati, tiesiog stilistikos elementai sukuria šią optinę apgaulę.
Nepakitę išliko variklio dangtis, durelės, automobilio sparnai, stogas, tiek sedano formos automobilyje, tiek universaliame kėbule.
Visi montuoti varikliai atnaujinti, išskyrus N57 trijų litrų darbo tūrio dyzelinį motorą. 318i skaičių ir raidžių deriniu žymimas naujas 1,5 litro darbo tūrio, trijų cilindrų variklis, tapo šiek tiek silpnesnis, tačiau ekonomiškesnis ir darantis aplinkai mažaiu žalos: suporuotas su automatine pavarų dėže, į orą išmeta 116g CO2, o mechanine, 119g CO2, per šimtą kilometrų.
Keturių cilindrų, benzininiai varikliai, nuo šiol generuos 181 arklio galią dviejų litrų darbo tūrio 320i automobilyje, 248 arklio galias 330i ženklu pažymėtuose BMW. Pastarasis variklis pakeis 328i variklius.
Galingiausias, benzininių variklių gamoje bus trijų litrų darbo tūrio variklis, žymimas 340i ženklu. Po variklio gaubtu žviegs 322 arklio galios, dėl kurių BMW iki 100 km/val atžymos atvažiuos per kiek daugiau nei 5 sekundes.
Dyzelinu varomų motorų taip pat laukia naujovės: 316d nuo šiol generuos 114 arklio galią, o 318d 148 arklio galias.
„320d Efficient dynamics“ automobiliai prarado šiek tiek galios, jie nuo šiol turės 161 arklio galią, tačiau toks BMW, pralenkė savo konkurentą „Jaguar XE“ taršos lenktynėse. BMW į orą išmeta apie 99g CO2, kai tuo tarpu konkurentų XE – 100g CO2.
BMW ir toliau leis rinktis, ar pirkėjai norės visus keturis automobilio ratus sukančios „xDrive“ sistemos, savo 320i, 320d, 330d (mechaninės pavarų dėžės nebus montuojamos), ar 335d automobilyje.
Vien elektriniu motoru, automobilis bus pajėgus nuvažiuoti 32 kilometrus važiuodamas 120 km/val greičiu.
Švariausias, trečios serijos BMW automobilių gamoje, bent jau taip teigia gamintojas, bus hibridinis 330e. Jis bus suporuotas su varikliu, esančiu 320i automobilyje ir 107 arklio galias išvystančiu elekriniu motoru, abu jie dirbs poroje su aštuonių pavarų automatine dėže. Vien elektriniu motoru, automobilis bus pajėgus nuvažiuoti 32 kilometrus važiuodamas 120 km/val greičiu.
BMW gamintojai spėja, kad automobilio tarša neviršys 49g CO2 vienam kilometrui. Hibrido kaina turėtų būti panaši kaip dyzelinu varomo automobilio.
Gamintojas teigia, kad žada atnaujinimus ir sportiniam trečios serijos BMW automobiliui M3. Kalbama apie žibintų, salono detalių pakeitimus. Labiausiai tikėtina, kad M3 debiutuos Frankfurto automobilių parodoje.