„Komfortas, elegancija, sportiškumas – tai dalykai, su kuriais siejami prabangūs „Bentley“ automobiliai. Dabar „Bentley“ demonstruoja, kad tas pačias savybes gali turėti ir nuleidžiamą stogą turintis modelis, o dabar pristatoma trečioji jo karta kai kuriomis savybėmis – pavyzdžiui, garso izoliacija – prilygstanti ankstesniam kupė modeliui. Kai kalbame apie šias tris savybes, nieko nėra neįmanomo ir „Bentley“ sėkmingai tai įrodinėja kurdami kupė, sedanus, visureigius ir kabrioletus“, – teigė „Bentley“ pardavimo vadovė Lietuvoje Evelina Avina.
Eksterjeras tviska elegancija
Kaip ir abu jo pirmtakai, taip ir trečiosios kartos „Continental GT Convertible“ išsiskiria savo elegancija. Tiek pakeltu, tiek nuleistu stogu šis modelis yra bene stilingiausias kabrioletas pasaulyje. Jis yra žemesnis bei ilgesnis už antrosios kartos „Continental GT Convertible“, o priekiniai ratai dėl modernesnės konstrukcijos buvo pastumti 135 mm į priekį – dėl to modelio ratų bazė tapo ilgesnė, o tai užtikrina dar didesnį važiavimo komfortą.
Trečiosios kartos kabrioletas yra 20 procentų lengvesnis už savo pirmtaką, o jo rėmo konstrukcija – 5 proc. tvirtesnė. Iš audinio pagamintas kabrioleto stogas atveriamas per 19 sekundžių automobiliui judant iki 50 km/val. greičiu.
Priekiniuose automobilio žibintuose yra naujausia „LED Matrix“ technologija, leidžianti važiuoti neišjungiant tolimųjų šviesų ir neakinant priešinga kryptimi judančių eismo dalyvių. Galiniai žibintai sukuria 3D efektą, kuris atrodo labai įspūdingai „Bentley“ vairuotojui nuspaudus stabdžio pedalą.
Naujasis „Continental GT Convertible“ turi 21 colio skersmens ratlankius, o papildomos įrangos sąraše – išskirtinio dizaino 22 colių ratai. Pagrindinėje automobilio išorės paletėje – 17 spalvų, tačiau „Bentley“ klientai gali užsisakyti daugybę papildomų atspalvių ir juos derinti su septyniomis stogo dangos spalvomis.
Tik geriausia įranga
Interjere gausybė užuominų, kad tai – tikras „Bentley“. Čia naudojama daugybė natūralių medžiagų, kaip medis konsolės apdailai ar oda – sėdynėms, o nuostabus įvairių apdailos detalių sujungimas yra aukščiausios klasės meistrystės įrodymas. Vienam automobilio interjerui čia sunaudojama apie 10 kvadratinių metrų medienos, o daugybė detalių gaminama rankomis.
Jau standartinėje įrangoje „Bentley Continental GT Convertible“ turi 20 krypčių reguliuojamas komfortiškas sėdynes, kurios gali būti ventiliuojamos, šildomos arba suteikti masažą. Garso aparatūrą klientai renkasi iš trijų: standartiškai montuojama 10 garsiakalbių, 650 W galios sistema, o papildomai užsakomos – 1 500 W, 16 garsiakalbių „Bang & Olufsen“ bei tikriems garso entuziastams skirta 2 200 W, 18 garsiakalbių „Naim“.
Kai paspaudžiamas variklio užvedimo mygtukas, salono centre esanti apdaila pasislepia ir atveria didžiausią kada į „Bentley“ sumontuotą lietimui jautrų 12,3 colio skersmens ekraną. Vartotojo aplinka čia sukurta tarsi šiuolaikiniame išmaniajame telefone – ji struktūrizuota ir labai intuityvi.
Inžinieriai Kriu nemažai padirbėjo tobulindami kabrioleto garso izoliaciją. Dabar „Convertible GT“ salone yra taip tylu, kaip praėjusios kartos „Coupe“ modelyje.
Įspūdinga galia derinama su ekologija
Paspaudus „Start / Stop“ mygtuką, pokyčiai įvyksta ne tik interjere. Po variklio gaubtu savo darbą pradeda išskirtinis 6 litrų W12 benzininis TSI motoras. „Bentley“ gamyklos Kru kūrinys yra pažangiausias visame pasaulyje 12 cilindrų turintis variklis.
Jis turi 635 AG ir 900 Nm, o elegantiškas „Continental GT Convertible“ 100 km/val. greitį pasiekia per 3,8 sek. Didžiausias jo greitis – 333 km/val.
Variklio darbą valdo naujausias kompiuteris, atliekantis 300 milijonų skaičiavimų per sekundę – jis nustato tikslų į cilindrus įpurškiamų degalų bei oro kiekį. W12 TSI derina itin aukšto ir itin žemo slėgio degalų įpurškimo technologijas, leidžiančias pasiekti išskirtinius rezultatus. Pagal naująją WLTP degalų sąnaudų matavimo metodiką, „Continental GT Convertible“ šimtui kilometrų vidutiniškai vartoja 14 litrų benzino, o į aplinką išmeta 317 g/km anglies dvideginio.
Automobilyje sumontuota „Start-Stop“ technologija bei specialus „Coasting“ režimas, užgesinantis variklį artėjant prie sankryžos. Važiuojant tolygiu greičiu, šeši cilindrai gali būti išjungiami – taip degalų suvartojimas mažinamas dar labiau.
„Bentley“ kabriolete sumontuota aktyvi keturių varančiųjų ratų sistema veikia pagal kitokį principą nei ankstesnės, paskirstydavusios sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašių santykiu 40:60. Naujoji sistema sukimo momentą padalija priklausomai nuo sukibimo – daugiau jo gali būti perduodama ir priekiniams, ir galiniams ratams.