Naujasis „Scala“ taps tarpiniu pasirinkimu tarp mažesnio „Fabia“ ir didesnio „Octavia“ modelių. Čekai šį automobilį kūrė naudodami modulinę „Volkswagen“ koncerno MQB A0 platformą.
Tai reiškia, kad techniškai „Scala“ artimesnis „SEAT Ibiza“ ir „Volkswagen Polo“ modeliams, tačiau, palyginus su jais, yra ženkliai ilgesnis. „Scala“ ilgis siekia 4,362 milimetrus, o tai net 10 centimetrų daugiau, nei „Golf“. Gamintojas teigia, kad dėl to viduje sėdintys keleiviai galės mėgautis erdviu automobilio salonu, ypač sėdintys gale.
Kaip teigia „autoexpress.co.uk“, „Scala“ papildomos įrangos sąraše bus galima rasti tokį privalumą kaip automatiškai atsidarantis bagažinės dangtis, tuo metu ledo gremžtukas, skėtis vairuotojo durelėse ar parkavimo bilieto laikiklis ant priekinio stiklo bus randami net ir pigiausiose versijose.
Po variklio dangčiu turėtų būti montuojami du benzininiai ir vienas dyzelinis varikliai. Mažiausias bus 1,0 l darbinio tūrio, trijų cilindrų benzininis variklis, kurio galingumas bus 94 arba 114 arklio galių. Didesnis 1,5 l benzininis variklis turėtų pasiūlyti beveik 150 arklio galių, o 1,6 l dyzelis – 114 arklio galių.
Bazinis modelis bus siūlomas su penkių pavarų mechanine pavarų dėže. Tuo metu geresnę įrangą turinčios „Scala“ versijos bus komplektuojamos su šešių pavarų mechanine pavarų dėže, o sumokėję papildomai, pirkėjai galės įsigyti ir septynių pavarų, dvigubos sankabos automatinę greičių dėžę.
Naujasis „Škoda Scala“ bus aprūpintas ir naujausiomis technologijomis. Priklausomai nuo komplektacijos lygio centrinėje konsolėje bus sumontuotas 6,7, 8 arba 9,2 colio skersmens ekranas, o už papildomą sumą bus galimą įsigyti ir 10,25 colio skersmens skaitmeninį prietaisų skydelį.
Už keleivių saugumą bus atsakingos devynios saugos oro pagalvės, galinė eismo perspėjimo sistema, galinio vaizdo kamera, parkavimo asistentas ir nukrypimo nuo važiavimo linijos sistema. Kaip papildoma įranga bus siūlomi ir LED trumpųjų ir ilgųjų šviesų žibintai.