Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pristatytas trečiosios kartos BMW X6: naujausi varikliai ir bekelės paketas

Vokietijos automobilių gamintoja BMW pristatė trečiosios kartos prabangų sportiškąjį visureigį X6. Didžiausiame kompanijos gamoje SAC (Sports Activity Coupe) modelyje įdiegtos naujausios koncerno gaminamų variklių, pakabos ir multimedijos įrangos technologijos, rašoma pranešime.
BMW X6
BMW X6 / Gamintojų nuotr.

„Kaip ir pirmtakas, naujos kartos „BMW X6“ bus gaminamas Spartanburgo mieste JAV. Keliuose pirmieji trečiosios kartos automobiliai pasirodys lapkričio mėnesį“, – sako prekės ženklo Lietuvoje vadovas Martynas Daujotas.

Ryškesnis siluetas

Atletiškesnį siluetą įgavęs BMW X6 tapo 26 milimetrais ilgesnis (4935 mm), 15 mm platesnis (2004 mm) ir 6 mm žemesnis (1696 mm), o atstumas tarp ašių išaugo 42 mm (2975 mm), suteikiant keleiviams dar daugiau erdvės salone. Bagažinės talpa siekia nuo 580 iki 1525 litrų sulanksčius galines sėdynes.

Kaip ir kituose naujos kartos BMW modeliuose, į akis krenta platesnės firminės radiatoriaus grotelės, beveik siekiančios standartinėje įrangoje montuojamus LED technologijos žibintus. Papildomai galima užsakyti lazerinius, nuo 300 iki 500 metrų apšviečiančius žibintus su automatinio neakinimo funkcija.

Automobilio gale pastebimi naujojo dizaino L formos LED žibintai, papildomai pabrėžiantys visureigio atletiškesnes formas. BMW X6 standartinėje įrangoje komplektuojami su 19 colių skersmens ratlankiais, o papildomai galima rinktis iki 22 colių skersmens ratus. Galingesnieji „BMW X6 M50i“ ir „BMW X6 M50d“ jau bazinėje įrangoje siūlomi su 21 colio ratlankiais.

Naujasis modelis be standartinės įrangos siūlomas „xLine“ ir „M Sport“ komplektacijų, kurių kiekviena išsiskiria unikaliomis detalėmis tiek salone, tiek eksterjere.

Naujausi varikliai

Du benzininiai ir du dyzeliniai naujausios kartos varikliai automobilyje derinami su 8 pakopų automatine „Steptronic“ pavarų dėže, kuri galią per išmaniąją „xDrive“ sistemą perduoda į visus keturis ratus. Norintiems benzininių jėgainių gamintojai siūlo rinktis 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų 250 kW/340 AG galios arba 4,4 litro V8 konstrukcijos 390 kW/530 AG pajėgumo variklius, kurių pirmasis išvysto maksimalų 450 Nm sukimo momentą, o antrasis – 750 Nm.

Ieškantiems dyzelinių variklių gamintojai siūlo 3 litrų 6 cilindrų jėgainę su keturiais turbokompresoriais, kurie padeda išvystyti 294 kW/400 AG galią ir 760 Nm sukimo momentą. Kitas pasirinkimas – tokio pat darbinio tūrio 195 kW/265 AG galią ir 620 Nm sukimo momentą pasiekiantis variklis.

Gamintojų nuotr./BMW X6
Gamintojų nuotr./BMW X6

Kartu su galingesniais varikliais standartinėje įrangoje montuojama „M Sport“ išmetimo sistema, kurią taip pat papildomai galima užsakyti visuose modeliuose arba pasirenkant „M Sport“ bendrąjį įrangos paketą.

Naujosios kartos „xDrive“ visų varomų ratų sistema sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašių skirsto dar greičiau ir preciziškiau nei pirmtake. Užtikrinant didesnį degalų sąnaudų efektyvumą arba siekiant dinamiško vairavimo savybių, automobilis gali būti varomas ir tik galiniais ratais – atitinkamus nustatymus gali pasirinkti vairuotojas.

Jau standartinėje įrangoje automobilis aprūpintas dinamine amortizatorių kontrole, o pasirenkamai galima užsakyti adaptyviąją „M“ pakabą su aktyviu kėbulo stabilizatoriumi ir vairuojama galine ašimi. Be to, naująjį BMW X6 galima komplektuoti su abiejų ašių pneumatine, automatiškai nustatyto aukščio besilaikančia pakaba. Ši sistema leidžia keisti automobilio kėbulo aukštį 80 mm amplitudėje.

Bekelės paketas suteikia keturis parinkčių režimus, optimizuojančius važiavimą automobiliu per sniegą, smėlį, žvyrą ar uolienas. Atskirai galima rinktis automobilio prošvaisos aukštį, visų varomų ratų sistemos nustatymus, akceleratoriaus, vairo stiprintuvo, pavarų dėžės ir dinaminės traukos kontrolės sistemų parinktis.

Gamintojų nuotr./BMW X6
Gamintojų nuotr./BMW X6

Šiuolaikinė vertybių interpretacija

Naujojo „BMW X6“ interjeras atkartoja bendrąją automobilio stilistiką, reprezentuodamas šiuolaikinę Bavarų kompanijos vertybių – vairavimo malonumo ir prabangos – interpretaciją.

Jau standartinėje įrangoje automobilio vidiniai paviršiai padengti „Vernasca“ oda, o pasirenkamosios įrangos sąrašas pranoksta pirmtaką: jame siūlomos daugiafunkcinės sėdynės su masažo funkcija vairuotojui ir keleiviui priekyje, keturių zonų automatinė klimato kontrolė, termoelektriniai puodelių laikikliai, stiklu padengti pasirinkti valdikliai, panoraminis stiklinis stogas, 1500 vatų galingumo 20 garsiakalbių „Bowers & Wilkins Diamond+ 3D Surround“ erdvinio garso sistema.

Automobilyje gali būti įdiegti 12,3 colio įstrižainės skaitmeninis prietaisų skydelis ir centrinis lietimui jautrus ekranas, per kurį galima valdyti naujausią BMW operacinės sistemos „ID 7“ versiją. Dalis funkcijų gali būti aktyvuojamos gestais arba balsu, taip pat ir „iDrive“ valdikliu.

Naujajame modelyje įdiegtas ir išmanusis asmeninis asistentas – balsu valdoma sistema gali pagelbėti įvairiausiais klausimais: nuo patarimų, kaip naudotis konkrečiomis automobilio funkcijomis, iki pasiūlymų, ieškant artimiausios degalinės ar restorano. Išmanusis asistentas taip pat įsimena vairuotojo įpročius ir vėliau gali pateikti vis tinkamesnius pasiūlymus.

BMW X6 bus siūlomas platus saugumo sistemų paketas: nuo skirtingas situacijas atpažįstančių perspėjimo apie eismo pavojus asistentų standartinėje įrangoje iki papildomai užsakomų vairavimo pagalbininkų, padedančių greitkelyje ar parkuojantis.

Naujojo BMW X6 kaina Lietuvoje prasidės nuo 78 440 Eur su PVM, o automobilius įgaliotojo atstovo „Krasta Auto“ salonuose užsakyti galima jau dabar.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?