„Golf GTD Variant“ nekukliai pretenduoja tapti kultiniu ilgų distancijų automobiliu su nemenkomis dinamiško važiavimo ambicijomis ir mažomis degalų sąnaudomis. Dviejų litrų darbinio tūrio 184 AG galios TDI variklis išvysto iki 380 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,9 sek. Vidutinės degalų sąnaudos 100 km kelio – 4,4 l dyzelino
Sportiškumas atsiskleidžia ir išorės dizaine. Tą pabrėžia ir išskirtiniai GTD bamperiai, ir korinės struktūros radiatoriaus grotelės, ir tamsinti galiniai žibintai, ir slenksčiai su apšvietimu. Išvaizdos padailinimus užbaigia 17 colių „Curitiba“ lengvo lydinio ratlankiai, juodos stogo bagažinės sijos ir chromo spalvos sudvejintas išmetimo sistemos atvamzdis.
Standartinėje GTD universalo komplektacijoje taip pat yra biksenoniniai priekiniai žibintai, 15 mm žeminta sportiška važiuoklė ir sportiškai suderintas kintamo jautrumo vairo stiprintuvas.
Atvėrus dureles ir peržengus lemputėmis šviečiantį slenkstį, žvilgsnį prikausto juoda danga aptraukti statramsčiai bei stogas, žavi dekoratyvinių elementų gausa, įskaitant nerūdijančio plieno spalvos pedalų antdėklus.
Daugiafunkcinis sportinis vairaratis papuoštas aliuminio spalvos dekoru, o pavarų perjungimo svirtis primena golfo kamuoliuką.
„Golf GTD Variant“ universalas papildomai gali būti tiekiamas su 18 colių „Nogaro“ lengvo lydinio ratlankiais ir dviejų galimų rūšių oda trauktomis sėdynėmis. Už papildomus 965 eurus galima įsigyti sporto ir dizaino paketą, kurį sudaro 18 colių „Nogaro“ lengvo lydinio ratlankiai, raudona spalva nudažytos stabdžių diskų apkabos ir tamsinti langų stiklai.