„Šis projektas yra mūsų pastangos rasti kūrybingus ir efektyvius ateities mobilumo sprendimus“, - teigė „Hankook“ Europos tyrimų ir plėtros centro vadovas Klausas Krause.
Klausas drauge su komanda pristatė du unikalius „Hexonic“ ir „Aeroflow“ padangų konceptus.
„Hexonic“ daugiausia dėmesio skiriama autonominiams automobiliams, tad pagrindinis dėmesys yra nukreiptas į keleivių važiavimo patogumo užtikrinimą.
Šios padangos protektorius suskaidytas į šešiakampių modulių seriją, kuri, atrodo, perskirta į dalis, kad atsirastų kanalai, skirti nutekėti vandeniui. Kiekviename šešiakampyje taip pat yra Y formos iškilimas, kuris turi užtikrinti papildomą sukibimą su keliu.
„Hankook“ teigia, kad „Hexonic“ padangoje yra ne mažiau kaip septyni jutikliai, leidžiantys nuskaityti, analizuoti ir reaguoti į kelio būklę realiu laiku. Net atsižvelgiant į tokius dalykus, kaip sukibimas, temperatūra ir kelio paviršius.
Kalbant apie „Aeroflow“ padangų konceptą, jos yra skirtos motociklų lenktynėms. Su daug protektoriaus ir platus padangos korpusas gali būti atskirtas į dvi dalis ir taip tapti dar platesniu bei įsiurbti paduodamą orą. Pasak „Hankook“, „jei tik reikia, tai gali būti panaudota ir sustiprinti prispaudžiamąją galią“.
Aerodinamika motosporto srityje gali būti keista ir priminti juodąją magiją, kur visos transporto priemonės dalys veikia kartu, kad optimizuotų oro srauto panaudojimą. Sunku įsivaizduoti kur dabar būtų galima panaudoti tokią „Hankook Aeroflow“ padangą, tačiau laimei kompanija pasiūlė štai tokį automobilio dizainą.
Taip, padangos atrodo išties įspūdingai, bet vargiai mes jas artimiausiu metu galėsime įsigyti įprastoje automobilinių prekių parduotuvėje. Nepaisant to, smagu matyti, kad ir tokioje srityje gamintojai kuria naujus produktus, kurie galbūt vieną dieną taps kasdienybe arba bent jau dalis techninių sprendimų netolimoje ateityje bus pritaikyti praktiškai.