Privatūs vežėjai ruošiasi antrajam Vilniaus autobusų parko atnaujinimo etapui

Vilniaus savivaldybės viešojo transporto paslaugų konkursą laimėjęs Lietuvos ir Latvijos bendrovių – UAB „Transrevis“ ir „Rigas mikroautobusu satiksme“ (RMS) – konsorciumas, įgyvendino pirmąjį etapą ir ruošiasi į Vilniaus gatves netrukus išleisti naujas ką tik iš gamyklų atkeliavusių autobusų partijas.
Naujas autobusas
Naujas autobusas

Tris privežamuosius maršrutus Vilniuje šiuo metu aptarnaujantis konsorciumas per artimiausius du mėnesius palaipsniui perims dar 14 maršrutų, o nuo lapkričio 20 d., kaip numatyta sutartyje su Vilniaus miesto savivaldybe, miesto gatvėmis kursuos 52 nauji privačių vežėjų autobusai, kurie aptarnaus 17 privežamųjų maršrutų.

Pirmuosius 8 naujus „Isuzu Citibus“ autobusus „Transrevis“ ir RMS konsorciumas pristatė rugsėjo pradžioje. Šiuo metu įmonė aptarnauja 15, 114 ir 11 maršrutus.

„Transrevis“ direktorius Vladas Dapkus
„Transrevis“ direktorius Vladas Dapkus

„Pirmąjį konkurso etapą ir savo pažadą suteikti kokybiškas keleivių pervežimo paslaugas 3 privežamaisiais maršrutais naujais ir moderniai įrengtais miesto autobusais sėkmingai įgyvendinome. Per artimiausius du mėnesius mūsų parką papildys nauji autobusai, tad vilniečiai miesto gatvėse matys vis daugiau ir daugiau modernių viešojo transporto priemonių, o nuo lapkričio 20 dienos aptarnausime visus sutartyje su Vilniaus miestu numatytus 17 maršrutų“, – sako UAB „Transrevis“ direktorius Vladas Dapkus.

„Transrevis“ ir RMS konsorciumo aptarnaujamuose privežamuosiuose maršrutuose kursuos nauji dviašiai „Isuzu Citibus“ autobusai, kuriuose įrengtos 26 sėdimos, 37 stovimos vietos ir 1 vieta neįgaliesiems.

Į pirmuosius 8 autobusus privatūs vežėjai investavo 900 000 eurų, o bendros konsorciumo investicijos į Vilniaus autobusų parko atnaujinimą sieks 6,8 mln. eurų.

Naujas autobusas
Naujas autobusas

Naujuose autobusuose keleiviai galės nemokamai naudotis internetu, įkrauti savo mobiliuosius telefonus. Visose transporto priemonėse taip pat įrengtos nuleidžiamos rampos, kuriomis į autobusą patogiai gali įlipti žmonės su negalia ar su kūdikių vežimėliais. Be šios įrangos, autobusuose taip pat įrengtos keleivių skaičiavimo sistemos, vaizdo kameros bei alkoblokai.

„Esame pasiruošę atsižvelgti ir į kitus keleivių pageidavimus ir poreikius, kad kelionės viešuoju transportu taptų dar patrauklesnės, – sako UAB „Transrevis“ vadovas V. Dapkus.

Vidutinis mūsų vairuotojų amžius – apie 40 m., visi jie turi apie 15 metų darbo stažą

Įdarbins apie 300 vairuotojų

17 maršrutų Vilniuje aptarnaus apie 150 UAB „Transrevis“ vairuotojų. Planuojama, kad iki kitų metų bendrovėje dirbančių vairuotojų komanda išaugs iki 300.

„Vidutinis mūsų vairuotojų amžius – apie 40 m., visi jie turi apie 15 metų darbo stažą. Mes kviečiame dirbti pas mus ir vairuotojus, kurie dėl Vilniaus viešojo transporto reorganizavimo neteko darbo. Visiems naujiems darbuotojams rengiame papildomus ekonominio vairavimo kursus, apmokome, kaip dirbti su kasos aparatais, suteikti pirmąją medicininę pagalba ir aptarnauti specialių poreikių turinčius keleivius“, – pažymi V. Dapkus.

Mokėti užsienio kalbų, pasak UAB „Transrevis“ vadovo, bus reikalaujama tų vairuotojų, kurie veš keleivius maršrutais į oro uostą bei stotį.

„Tikimės, kad mūsų vairuotojai išsiskirs ne tik naujomis uniformomis, profesionalumu, bet ir aptarnavimo kultūra. Svarbiausias mūsų tikslas – suteikti keleiviams malonų, saugų ir punktualų aptarnavimą“, – sako V. Dapkus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų