Reikalas tas, kad pasaulis juda tolyn nuo to, ką simbolizuoja „Smart“ markė. Ir tai nėra tik „Smart“ kaltė. „ForTwo“ ir „ForFour“ yra pakankamai geri automobiliai. Jie yra manevringi, praktiški ir ekonomiški. „ForTwo“ ilgis nedaug skiriasi nuo įprasto automobilio pločio, todėl surasti tinkamą vietą šios mašinos stovėjimui yra labai paprasta. Tačiau pasaulis juda link didelių SUV, pikapų ir kartais visureigiais pravardžiuojamų iškeltų hečbekų.
„Smart“ nebereikia?
„Daimler“ jaučia, kad „Smart“ yra protingas pasirinkimas. Žmonės vis gausiau kraustosi į miestus, o daugelis Europos didmiesčių turi problemų su parkavimo vietomis. „Smart“ automobiliai yra labai saugūs, nepaisant jų miniatiūrinio dydžio. Jie taip pat yra stebėtinai praktiški – inžinieriai daug laiko praleido galvodami, kaip maksimaliai išnaudoti juose esančią ribotą erdvę. Tačiau žmonėms tokių automobilių nebereikia.
Ekspertai skaičiuoja, kad „Smart“ „Daimler“ korporacijai kasmet atneša 500-700 milijonų eurų nuostolį. Ir jis tik didės. „Daimler“ stengėsi pakeisti „Smart“ įvaizdį. Greitai ši markė žymės tik elektromobilius. Tačiau ir to negana. Greitai ateis laikas priimti sunkius sprendimus.
„Smart“ ateina galas. Tikriausiai. „Renault“ ketina trauktis iš susitarimo, pagal kurį buvo sukurtas ir dabartinis „ForTwo“, ir „Twingo“. Jei taip įvyks, „Smart“ ateitis bus neaiški.
Anksčiau buvo teigiama, kad toks sprendimas gali pasirodyti per ateinančius kelerius metus, tačiau dabar aišku, kad „Smart“ markė gali pradingti dar šiemet.
Įdomu tai, kad „Daimler“ tai gali padaryti be jokių skrupulų. „Smart“ neturi didelio gerbėjų rato, o ir markės istorija yra labai trumpa. Kažin, ar kas liūdės ir protestuos dėl tokio sprendimo. Naujasis „Daimler“ vadovas Ola Källeniusas taip pat neturi jokių ryšių su „Smart“. Kokia prasmė dabar toliau investuoti pinigus į „Smart“, jei padėtis, greičiausiai, nesitaisys? „Daimler“ tikrai suras, kur geriau panaudoti tuos kelis šimtus milijonų eurų.