Remdamiesi duomenimis apie naujų automobilių registravimą septyniolikoje Vakarų Europos šalių šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais, „LMC Automotive“ ekspertai prognozuoja, kad dyzelinių automobilių dalis šiais metais sumažės 2,6 proc. iki 49,3 proc., o tai yra mažiausias lygis nuo 2009 metų. O dyzelinių automobilių dalies mažėjimo tempas bus didžiausias per dešimt metų.
Dyzelinių automobilių pardavimai Vakarų Europoje piką pasekė 2011 metais, ir jų dalis siekė 55,7 proc. Tačiau nuo tada kasmet ši dalis mažėja vidutiniškai 0,95 proc.
Ekspertų teigimu, dyzelinių automobilių paklausą gerokai sumažino kilęs „Volkswagen“ skandalas, kuomet Vokietijos automobilių gamybos milžinė pripažino, jog vienuolikoje milijonų jos pagamintų automobilių visame pasaulyje buvo įdiegta speciali programinė įranga, leidusi klastoti duomenis apie šių automobilių išmetamų dujų kiekį.