Prognozė: elektromobilių pardavimai pasaulyje 2020 metais kris 43 proc.

Elektromobilių pardavimai pasaulyje šiemet gali kristi 43 proc. – nuo beveik 2,2 mln. vienetų metais anksčiau iki 1,3 mln., parodė tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Wood Mackenzie” atliktas tyrimas.
Elektromobilių lenktynės „Charge it on! Vilnius – Palanga“
Elektromobilių lenktynės „Charge it on! Vilnius – Palanga“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Pardavimų nuosmukį šiemet, be kita ko, lems koronaviruso pandemija. Įtakos turės ir galimas automobilių parkų atnaujinimo atidėjimas dėl naftos kainų kritimo ir vartotojų nenoras dabartinėmis aplinkybėmis investuoti į didelius pirkinius, tokius, kaip nauji automobiliai.

„Wood Mackenzie“ analitikai pažymi, jog paklausos tempas Kinijoje iki 2019 metų lygio atsities iki šių metų lapkričio, o Europoje tai įvyks iki gruodžio.

Tuo tarpu Jungtinėse Valstijose metinė paklausa šių metų pabaigoje nuo pernykščio rodiklio atsiliks 30 procentų.

„Sausio pabaigoje, palyginti su metais anksčiau, visų automobilių pardavimai Kinijoje smuko 21 procentu. Vasarį jie krito 80 procentų. Elektromobilių pardavimai nukentėjo labiau – sausį jie sumažėjo 54 proc., o vasarį, kaip skaičiuojama, – 90 procentų. Per pastaruosius dvejus metus elektromobiliams teko maždaug 5 proc. visų automobilių pardavimų Kinijoje“, – rašoma tyrimo ataskaitoje.

„Tuo tarpu Europoje elektromobilių pardavimai sausį pašoko 121 proc., nors bendra rinka smuko 7 procentais. Augimo tendencija buvo stebėta ir vasarį, bet tempas buvo lėtesnis negu mėnesiu anksčiau“, – pažymėjo analitikai.

Visgi „Wood Mackenzie“ ekspertai pabrėžė, jog sausio ir vasario mėnesių rodikliai dar neatspindi koronaviruso pasekmių dviejuose regionuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis