„Range Rover Sport“ reklamoje nusifilmavo žinomas britų aktorius

„Range Rover“ pradėjo naująją „Range Rover Sport“ kampaniją, norėdama pabrėžti britišką automobilio DNR.
Range Rover Sport reklaminė kampanija
Range Rover Sport reklaminė kampanija / Range Rover nuotr.

Naujausioje „Range Rover Sport“ automobilio kampanijoje dalyvauja Theo Jamesas. Žinomas britų aktorius ir prodiuseris drauge su grynaveisliais gyvūnais filmavosi pabrėžtinai tipinėje britiško dvaro aplinkoje.

„Range Rover Sport“ – dinamiškiausias „Range Rover“ gamos modelis – kampanijoje demonstruoja savo sportinę prabangą, kai Th. Jamesas važinėja per pačias įvairiausias dvaro teritorijos dangas, įskaitant nelengvai įveikiamus akmeninius laiptus ir puošnią milžinišką šachmatų lentą. Automobilis išsiskiria įspūdinga „Velocity Blue“ išorės apdaila: dabar ją gali rinktis ir pirkėjai. „Range Rover“ suteikiamos galimybės leidžia markės modeliams užimti pirmaujančią poziciją šiuolaikinių prabangių automobilių segmente.

„Range Rover Sport“ pasižymi užtikrinančia galia, sportiškų modelių charakteristikomis ir puikiomis pravažumo savybėmis. Visa tai dera su plačia gama dalinių hibridinių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių galios sistemų. Galybė technologijų, pavyzdžiui, dinamišką ir tikslų valdymą užtikrinanti reguliuojamoji kintamojo veikimo pneumatinė pakaba, sukimo momento perdavimo nukreipimo funkcija ir kt., padeda pasiekti didžiausią našumą.

„Emmy“ apdovanojimui nominuotas aktorius ir prodiuseris Th. Jamesas sulaukė tarptautinio pripažinimo už naujausią savo vaidmenį „Netflix“ seriale „Džentelmenas“, kuriame suvaidino Edwardą Halsteadą. Prieš tai britų aktorius vaidino pasauliniame seriale „Baltasis lotosas: Sicilija“. Šis ryškus pasirodymas jam pelnė „Emmy“ nominaciją.

Reklama buvo kuriama Hervudų (Harewood) kaimo dvare to paties pavadinimo miestelyje Vakarų Jorkšyre (West Yorkshire), kur paveldas susilieja su šiuolaikiniu rafinuotumu. Šioje aplinkoje „Range Rover“ sukūrė šiuolaikišką intriguojantį pasakojimą, kuriame susilieja manevravimas automobiliu apink daugiau nei 3 metrų šachmatų figūras ir abstrakčias skulptūras bei itin didelio tikslumo pareikalavę viražai, pribloškę įvykių liudininkais tapusią nuostabiai smalsių alpakų porą.

Range Rover nuotr./Range Rover Sport reklaminė kampanija
Range Rover nuotr./Range Rover Sport reklaminė kampanija

Sėdęs prie „Range Rover Sport“ vairo, Th. Jamesas užtikrintai leidžiasi slėniais ir mikliai įsibėgėja ant pačių įvairiausių paviršių skirtingose dvaro vietovėse. Jaudinančioje scenoje žirgas ir raitelis šuoliuoja per ryto rūką, o Th. Jamesas mesteli žvilgsnį į juos šoninio vaizdo veidrodėlyje – taip pabrėžiamas „Range Rover Sport“ valdymo tikslumas ir manevringumas. Vaizdo medžiagą papildo energingas ir savaip pateikiamas žaidimas „pagauk ir atnešk“, kur ištikimas Th. Jameso airių vilkšunis laukia sugrįžtant šeimininko su kamuoliuku rankoje.

„Range Rover Sport“ yra dramatiškas, bekompromisis, keliantis gilias emocijas prabangus britų sportinis visureigis. Jo idėją Th. Jamesas puikiai perteikia tiek ekrane (jis suvaidino galantišką personažą seriale „Džentelmenas“), tiek ir už jo ribų, kur Theo yra išdidus iš tinklo įkraunamo „Range Rover Sport“ hibrido savininkas. Energijos, originalios prigimties ir žaismingumo – to tikėkitės britiško ekscentriškumo persmelktoje kampanijoje“, – sakė „Range Rover“ vykdomoji direktorė Geraldine Ingham.

„Range Rover Sport“ modeliai atveria vairuotojams daugybę galimybių, kurių nesuteikia niekas kitas – neprilygstamą dinamiškumą kelyje ir tvirtą žinojimą, kad automobilis užtikrintai jausis bet kur. Tai įgyvendinti leidžia 70 metų visureigių inovacijų kūrimo patirtis. Kampanijoje Theo britiško dvaro apylinkėse vairuoja „Range Rover Sport Autobiography“ versiją su „Velocity Blue“ išorės apdaila. Kampanija pasižymi „Range Rover“ būdingu britišku humoru. Tikimės, jog jis rezonuos mūsų auditorijoms visame pasaulyje“, – pridūrė ji.

„Range Rover Sport“ įkūnija neįtikėtiną britišką dizainą ir neprilygstamas vairavimo galimybes. Sujunkite tai su iš tinklo įkraunama elektrine pavara, kuri leidžia man 80 kilometrų nuvažiuoti naudojant vien elektros energiją ir neišmetant anglies dvideginio, taip pat erdvę, į kurią galėčiau sutalpinti savo nepaklusnią šeimą, ir turime aiškų laimėtoją“, – sakė Th. Jamesas.

Pasaulinė „Range Rover“ kampanija prasidėjo spalio 1 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis