„Regitra“ diegia automobilių registracijos sistemų atnaujinimus: kas keisis?

„Regitra“ praneša, kad pradeda diegti atnaujinimus transporto priemonių registracijos informacinėje sistemoje.
Atvirų durų diena Regitroje
Atvirų durų diena Regitroje / Regitros nuotr.

Nuo šiol registruojant iš užsienio įvežtus automobilius, jų techniniai duomenys automatiniu būdu bus importuojami iš EUCARIS vairuotojų ir automobilių duomenų sistemos. Manoma, kad šio pokyčio dėka ilgainiui klientų vizitai „Regitros“ padaliniuose taps trumpesni ir registracijos paslaugos bus teikiamos greičiau bei kokybiškiau.

Diegiant transporto registracijos sistemų atnaujinimus „Regitroje“, pereinamuoju laikotarpiu gali pasitaikyti trumpalaikių trikdžių, todėl klientų prašoma kantrybės ir supratingumo.

„Tobulindami duomenų rinkimo procesą, siekiame ne tik sutrumpinti jų apdorojimo laiką bei suteikti greitesnę paslaugą klientams, bet ir padidinti pačių duomenų tikslumą. Pavyzdžiui, registruojant lengvąjį automobilį, įvežtą iš užsienio, rankiniu būdu reikėdavo suvesti vidutiniškai 22 techninius parametrus, tad natūralu, jog rizika žmogiškosioms klaidoms išlikdavo. Automatizuotas procesas leis užtikrinti kaupiamų duomenų kokybę ir patikimumą“, – teigia Miglė Marcevičiūtė, „Regitros“ Transporto priemonių registracijos skyriaus vadovė.

Anot M. Marcevičiūtės, apie 83 proc. visų pirmą kartą Lietuvoje registruojamų naudotų transporto priemonių yra įvežamos iš šalių, kurios teikia duomenis per EUCARIS – Europos transporto priemonių ir vairuotojų pažymėjimų informacinę sistemą. Ja naudojasi ir duomenimis tarpusavyje dalijasi 16 valstybių: Vokietija, Italija, Nyderlandai, Prancūzija, Belgija, Suomija, Latvija, Švedija ir kt.
Šiais metais „Regitroje“ naudotų ir iš užsienio įvežtų transporto priemonių įregistruota apie 97 tūkst. Populiariausios naudotų automobilių markės išlieka tos pačios: „Volkswagen“, „BMW“, „Audi“, „Opel“, „Volvo“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis