Kaip nurodoma pranešime, tokį sprendimą D.Prevelis priėmė reaguodamas į antradienį vykusį susitikimą su vidaus reikalų ministre Agne Bilotaite ir „vėliau į visai kitokio pobūdžio pasirodžiusią informaciją viešojoje erdvėje“.
„Vakarykščio susitikimo su ministre metu aptarėme situaciją, įvedus naująją sistemą, tačiau vėliau per televiziją išgirdau ministrės pastabas, su kuriomis nesutinku. Viso projekto eigoje buvo ne kartą kartota – projektui įgyvendinti skirtas laikas yra per trumpas. Tuo tarpu viešojoje erdvėje pasirodė ministrės komentarai apie neva įmonės nenorą siekti projekto tikslų“, – teigė D.Prevelis.
Pasak jo, tai demotyvuoja įmonės komandą ir kenkia jos reputacijai.
„Tai menkina mūsų įmonės atliktus geruosius pokyčius, kartais lenkiančius ir patirtis kitose Europos šalyse. Noriu pabrėžti, kad projektas startavo laiku ir yra toliau vystomas, o pagrindinis tikslas pasiektas – „šešėlis“ keliamas į paviršių“, – komentavo „Regitros“ vadovas.
Įmonės teigimu, vadovas kreipėsi į Vidaus reikalų ministeriją, prašydamas nutraukti darbo sutartį.
Vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė teigė gerbianti D.Prevelio sprendimą.
„Gerbiu „Regitros“ vadovo sprendimą. Vertinu tai, kaip asmeninį žmogaus apsisprendimą, įvertinus jam keliamus tikslus ir reikalavimus. (...) Esu dėkinga gerb. D.Preveliui už darbą ir už tai kad šiandien „Regitra“ yra pažangi ir šiuolaikiška įmonė, gerbiu jo apsisprendimą ir linkiu kuo geriausios kloties ateityje“, – BNS atsiųstame komentare sakė ministrė.
Ji teigė, kad projektas, kurio įgyvendinimui buvo skirta daugiau nei 11 mėnesių, praktiškai pradėtas įgyvendinti tik nuo sausio mėnesio, atėjus naujai politinei komandai.
„Žinojome apie tai, kad naujos sistemos diegimas nebus lengvas ir visiškai sklandus, tačiau turėjome ir turime lūkesčių, kad „Regitros“ vadovybė suvaldys darbo procesus ir numatys veikimo algoritmus bent keletą žingsnių į priekį“, – teigė A.Bilotaitė.
Antradienį Vidaus reikalų ministerija išplatino pranešimą, kuriame A.Bilotaitė paragino valstybės įmonę per savaitę pašalinti klientų aptarnavimo nesklandumus.
„Jau praėjo mėnuo, kai įvesta nauja sistema, bet situacija ir toliau išlieka itin sudėtinga norintiesiems užsiregistruoti ir gauti paslaugas. Vairuotojai negali gaišti valandų valandas eilėse. Suprantama, kad pokyčių mastai dideli, tačiau taip ilgai trunką nesklandumai yra tiesiog netoleruotini, todėl duodama savaitė, o paskui bus atlikti vertinimai ir priimti atitinkami sprendimai“, – teigė ministrė.
Nuo praėjusio mėnesio pradžios, siekiant pažaboti „šešėlį“ prekybos automobiliais rinkoje, pradėjo veikti nauja transporto priemonių savininkų apskaitos sistema. Tai reiškia, kad nuo šiol visos šalyje jau esančios transporto priemonės privalo turėti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK).
Anot ministerijos, tai vienas iš veiksnių, lėmusių eiles „Regitroje“.
Kaip BNS tuomet informavo „Regitra“, siekiant suvaldyti klientų srautus, nuo gegužės 28 dienos pakeista klientų aptarnavimo tvarka – daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, aptarnaujami ir be išankstinės registracijos.
Be to, įmonė atkreipė dėmesį, kad dalis žmonių vyksta į padalinį, nors paslaugas galėtų gauti internetu. Pavyzdžiui, SDK vairuotojai nemokamai gali išsiimti elektroninėje sistemoje.
Anot „Regitros“ didžiojoje dalyje miestų klientai, atvykę be išankstinės registracijos, iki darbo dienos pabaigos yra aptarnaujami, išskyrus Vilnių, kur užimtumas yra didžiausias.
VRM teigimu, dėl SDK iki rugsėjo bus taikomas tolerancijos laikotarpis, jei asmuo nespėja prievolių atlikti laiku. Kontroliuojančios institucijos sieks ne bausti, o suteikti reikalingą informaciją.