Ankstesnis, prieš šešerius metus pasiektas, rekordas priklausė modeliui Schluckspecht-E, įveikusiam 1 014 mylios, tačiau pastaroji transporto priemonė svėrė gerokai mažiau negu Proterra Catalyst E2 Мax, rašo „Trucker“.
Bandymų metu tuščias autobusas vidutiniu 24 km/val. greičiu važiavo 74 valandas. Gamintojai tikina, kad su keleiviais, miesto sąlygomis, viena įkrova jų kūrinys įveiks ne mažiau kaip 350 mylių (apie 563 km). Jeigu tai tiesa, viešojo miestų transporto laukia permainos.
Tiesa, reikia nepamiršti, kad autobuso akumuliatorių talpa taip pat įspūdinga – 660 kilovatvalandės, o štai „degalų“ sąnaudos buvo labai simboliškos – tik 37,25 kilovatvalandės 100 km kelio. Palyginimui – Tesla Model S 100 km kelio sunaudoja apie 21 kilovatvalandę. Tačiau „Tesla“ baterija tėra 60–100 kWh, o „Nissan Leaf“ – tik 30 kWh.