Paskutinis praėjusių metų mėnuo sportinių automobilių gamintojui taip pat buvo rekordinis – parduoti 20 644 nauji „Porsche“, o tai yra net 39 proc. daugiau nei 2013 metų gruodį. Atnaujinti „Cayenne“ modeliai pastarąjį mėnesį buvo itin paklausūs Kinijoje – čia pirkėjai įsigijo 6,4 tūkst. šių sportinių visureigių – dukart daugiau nei 2013 m. gruodį.
„Ketvirtus metus iš eilės fiksuojame rekordinių pardavimų metus ir tam yra svarbi priežastis: išskirtiniai produktai bei labai motyvuoti darbuotojai, – komentavo „Porsche AG“ valdybos narys, atsakingas už pardavimus ir rinkodarą, Bernhard Maier. – Be to, 2014 metais mūsų prekės ženklo augimui impulsą suteikė ir sėkmingas naujojo modelio – „Macan“ – debiutas. Net 75 procentams „Macan“ pirkėjų tai pirmasis jų „Porsche“ markės automobilis“.
Per 2014 m. Štutgarto automobilių koncerno pardavimai viršijo praėjusių metų pardavimus visose rinkose. Jungtinėse Amerikos Valstijose „Porsche AG“ pardavė per 47 tūkst. naujų automobilių, o sparčiausiai pardavimai išaugo Kinijoje – šalyje 2014 m. parduotas 46 931 „Porsche“ automobilis arba 25 proc. daugiau nei 2013 metais. Gimtojoje Vokietijoje pardavimai taip pat rekordiniai – šalyje parduota 24 tūkst. sportinių automobilių – daugiausia koncerno istorijoje.
Ypatingo populiarumo 2014 metais sulaukė naujasis sportiškas kompaktiškas visureigis „Porsche Macan“. „Porsche“ modelių gamą papildęs naujas modelis per pirmuosius metus pasiekė 45 tūkst. vienetų pardavimų ribą.
Štutgarto sportinių automobilių koncernas taip pat pardavė 13 proc. daugiau „Porsche Panamera“ automobilių bei net 30 tūkst. „Porsche 911“ modelių (taip pat daugiau nei pernai).