Naujas 2020 m. „Mégane“ turi atnaujintą, dar modernesnį prietaisų skydelį su 9,3 colių multimedijos ekranu ir 10,2 colių skaitmeniniu prietaisų skydeliu, taip visiškai išnaudojant itin dideles „Renault EASY LINK“ multimedijos sistemos galimybes. Ši sistema, kurios valdymas primena naudojimąsi telefonu, yra ergonomiška ir labiau funkcionali, taip užtikrinant patogesnį naudojimąsi.
Siekiant didesnio saugumo ir komforto, dabar galima įdiegti dar daugiau pagalbinių važiavimo sistemų. Jos apima ir Greitkelių bei spūsčių pagalbą – antro savivaldžio važiavimo lygio sistemą, kuri užtikrina komfortą ir ramybę prie vairo.
Naujas „Mégane“ pasižymi dar didesne elegancija ir kokybiškesne apdaila, o nauji „Pure Vision LED“ žibintai pagerina matomumą ir komfortą kelyje. Naujas „Mégane“ išsiskiria dar ryškesniu dizainu ir dinamiškomis linijomis, kurios lėmė itin didelę modelio sėkmę.
Naujas „MEGANE E-TECH Plug-in“: įkraunama hibridinė pavara
„Renault“ pristato naują „Mégane“ su 160 AG „E-TECH Plug-in“ iš tinklo įkraunama hibridine pavara. Ji išnaudoja naujausias technologijas, orientuotas į energijos regeneravimą ir yra tiesiogiai įkvėptos dalyvavimo „F 1“ patirties.
„E-TECH Plug-in“ technologiją su daugiau kaip 150 patentų sukūrė „Renault Engineering“ padalinys. Ji naudoja tokius aljanso sukurtus komponentus kaip naujos kartos 1.6 l keturių cilindrų benzininį variklį, du elektros motorus ir inovatyvią daugiarežimę pavarų dėžę. Ši transmisija be sankabos pasižymi puikiu efektyvumu ir beveik nepastebimu pavarų perjungimu.
Turėdamas 9,8 kWh (400 V) talpos akumuliatorių, naujas „Mégane E-TECH Plug-in“ vien tik elektra gali važiuoti iki 135 km/val. siekiančiu greičiu. Jo efektyvi energijos valdymo sistema leidžia nenaudojant vidaus degimo variklio mišriu WLTP* ciklu nuvažiuoti 50 kilometrų ir iki 65 kilometrų – matuojant WLTP* Miesto režimu.
Taip naujas „Mégane E-TECH Plug-in“ patvirtina savo įvairiapusiškumą. Juo galima važinėti kasdien nenaudojant degalų ir tuo pačiu jis puikiai tinka tolimoms kelionėms savaitgaliais ir atostogų metu. Kad ir kiek būtų įkrauti akumuliatoriai, naujas „Mégane E-TECH Plug-in“ naudojasi pagrindiniais hibridinės „E-TECH“ sistemos privalumais: užvedant nuolatos įsijungiančiu elektros varikliu, kuris padidina greitaveiką ir mažina degalų sąnaudas.
Pradžioje siūloma naujame „Mégane Estate“ universale, vėliau „E-TECH Plug-in“ pavara bus galima ir hečbekams.
Naujas „MEGANE R.S. Line“: nauja dizaino linija
„Mégane“ šeimoje debiutuoja nauja „R.S. Line“ dizaino linija, kuri pakeitė „GT Line“ versiją. Su dar pažangesne ir gausesne įranga, „R.S. Line“ yra ne vien tik naujas pavadinimas – jos išorės ir salono apdaila išsiskiria didesniu sportiškumu, taip pateisinant vis didesnius pirkėjų lūkesčius, kurie nori dar ryškesnės ir dinamiškesnės išvaizdos.
Naujas „MEGANE R.S.“: sportiškumo etalonas
Sportiškos „Mégane“ versijos, pažymėtos „R.S.“ ženklu, seniai žinomos kaip sportinių hečbekų etalonai. Šių versijų viršūnėje – „R.S. TROPHY-R“ modelis, 2019 metais pasiekęs rato įveikimo laiką žymioje Nürburgringo trasoje.
Atnaujintas „Mégane R.S.“ nuo šiol turi tokį patį kaip „TROPHY“ versijoje tiesioginio įpurškimo 300 AG (220 kW) 1.8 turbobenzininį variklį, kuris montuojamas ir Aljanso partnerių „Alpine A110“ modelyje. Sukimo momentas padidėjo nuo 30 Nm – iki 420 Nm su EDC pavarų dėže ir iki 400 Nm – su mechanine pavarų dėže. Ši didesnė galia reiškia geresnę akceleraciją ir smagesnį važiavimą.
„Sport 4CONTROL“ važiuoklė užtikrina maksimalų manevringumą aštriuose ir stabilumą – greituose posūkiuose. Naujame „R.S. Monitor“ ekrane realiu laiku rodoma daug skirtingų automobilio parametrų.
Naujas „MEGANE R.S. TROPHY“: sukurtas dar didesniam sportiškumui
Naujas „Mégane R.S. TROPHY“ – itin didelės galios etalonas – yra sukurtas trasai. Labiausiai jis išsiskiria savo ypatinga „Cup“ važiuokle ir 300 AG 1.8 turbobenzininiu varikliu. „Cup“ važiuoklė turi mechaninį „Torsen®“ riboto praslydimo diferencialą, kuris padidina stabilumą įvažiuojant į posūkius ir pagerina sukibimą iš jų išvažiuojant. Jis taip pat turi atitinkamai 25 proc. ir 35 proc. standesnius amortizatorius ir spyruokles, taip pat 10 proc. padidintą stabilizatoriaus standumą, palyginti su „Mégane R.S.“.