„Renault Clio“ sukanka 30 metų: penktos kartos „Clio“ įkūnija ankstesnių kartų geriausius bruožus

Nuo 1990 m. įvykusio „Renault Clio“ pristatymo praėjo 30 metų. Per šį laiką „Clio“ tapo pasauliniu „Renault“ grupės bestseleriu, kurio pardavimai siekia daugiau nei 15 mln. egzempliorių. Tai tris dešimtmečius trunkanti istorija, apimanti stiliaus ir technologijų pokyčius, rašoma pranešime.
Nuo „Renault Clio“ pristatymo praėjo 30 metų
Nuo „Renault Clio“ pristatymo praėjo 30 metų / Gamintojo nuotr.

Mėgstamiausiu prancūzų automobiliu tituluojamas modelis nuo 2013 m. pelnė Europos lyderio poziciją B segmente. Lietuvoje šis automobilis taip pat neliko nepastebėtas – „Clio“ tituluotas „Lietuvos metų automobiliu 2020“.

Metams bėgant, „Renault“ pavyko išlaikyti šio nedidelio miesto automobilio sėkmę pelniusį DNR. Šiuo metu „Renault“ siūlo penktąją, dar labiau „Clio“ stilių atitinkančią automobilio kartą. Modernesnis penktos kartos „Clio“ įkūnija keturių ankstesnių kartų geriausius bruožus.

Kaip ir pirmojoje kartoje, „Clio V“ įdiegtos aukštesnių segmentų automobilių technologijos. Iš „Clio II“ perimtas erdvus salonas ir aukštas komforto lygis. Kaip ir „Clio III“, siūloma aukštesnio lygio kokybė, o iš „Clio IV“ perimta išraiškinga stilistika, kuri įkvėpė visą „Renault“ automobilių gamą.

Penktosios kartos „Clio“ išlaiko saugaus bei reikalavimams pritaikyto automobilio ypatybes. Tai patvirtina ir „Euro NCAP“ testai, kuriuose automobiliui suteiktos 5 žvaigždutės.

Šiandien „Clio“ žengia žingsnį pirmyn ir inovatyvios „E-TECH“ hibridinės technologijos dėka kuria naują savo istorijos skyrių. „Clio“ įelektrina kasdienį gyvenimą ir dėl savo pripažinto visapusiškumo prisitaiko prie vis didesnio žmonių skaičiaus judumo reikalavimų.

Beveik kiekvienas gali papasakoti neseniai ar prieš daug metų nutikusią istoriją, susijusią su „Clio“, todėl modelio 30-mečiui paminėti, „Renault“ skaitmeninės komunikacijos komanda paleido kampaniją #CLIOGENERATION.

Kiekvienas, žinantis kokią nors su „Clio“ susijusią istoriją, ja pasidalina socialiniuose tinkluose – publikuojamos archyvinės nuotraukos, vaizdo įrašai, interviu. Šias istorijas galima rasti „Instagram“, „Facebook“ ir „Twitter“.

Rugpjūčio 23 d. „Renault“ pradėjo reklaminę kampaniją pavadinimu „Kitas didžiosios istorijos skyrius“. „Clio“ – tai daugelio kartų automobilis. Nauja „Publicis“ parengta kampanija pasakoja motinos ir sūnaus istoriją, kurie keičiasi kartu su „Clio“: nuo pirmosios kartos iki naujausio „Clio E-TECH Plug-In“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų