„Renault“ ir „Nissan“ perka skandalo sukrėstą „Mitsubishi Motors“

Investuoti į skandalo sukrėstą konkurentę „Mitsubishi Motors“ nusprendusios „Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas užims „Mitsubishi Motors“ valdybos pirmininko pareigas, pranešė pirmaujantis Japonijos verslo dienraštis „Nikkei“.
„Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas
„Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Taigi C. Ghosnas taps trijų stambių automobilių gamintojų vadovu. Be „Nissan“, antros didžiausios Japonijos automobilių gamintojos, jis taip pat vadovauja Prancūzijos „Renault“, kuri valdo didelį „Nissan“ akcijų paketą.

Gegužės mėnesį „Nissan“ ištiesė pagalbos ranką savo mažesnei konkurentei, kuri pateko į skandalą paaiškėjus, kad ji metų metus klastojo automobilių ekonomiškumo duomenis. „Nissan“ tuomet pareiškė planuojanti įsigyti 33 proc. „Mitsubishi“ akcijų už maždaug 2,2 mlrd. JAV dolerių.

„Nikkei“ pranešimo „Mitsubishi“ nekomentavo.

Tuo tarpu investuotojai džiugiai sutiko žinią apie tai, kad vadovavimo „Mitsubishi“ imsis C. Ghosnas, kuriam priskiriami nuopelnai už beveik bankrutavusios „Nissan“ atgaivinimą ir „Renault“ pertvarkymą.

„Nikkei“ duomenimis, C. Ghosnas į „Mitsubishi“ valdybos pirmininko pareigas bus oficialiai paskirtas vėliau šiais metais.

Į šias pareigas kaštų žudiku pramintas C. Ghosnas bus paskirtas tam, kad galėtų prižiūrėti „Mitsubishi“ pertvarkymą, pranešė „Nikkei“.

„Jam yra paprasčiau padaryti tai, ką jis jau yra daręs „Nissan“, pvz., sujungti platformas, mažinti sąnaudas ir net uždaryti gamyklas“, – pareiškė „SBI Securities“ automobilių rinkos analitikas Kojis Endo (Kodžis Endas).

„Kad būtų galima įgyvendinti tokio masto restruktūrizavimą, reikia, kad tuo rūpintųsi kas nors įtakingas, toks žmogus kaip C. Ghosnas“, – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis