„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Renault KWID concept“: nauja vizija pagal Azijos rinkų poreikius

Delio automobilių parodoje pirmą kartą parodytas koncepcinis automobilis „KWID CONCEPT“ pabrėžia ne tik bendrovės „Renault“ įsipareigojimą naujoms rinkoms, kurioms priklauso ir Indija, bet ir jos gebėjimą gaminti žavius kompaktinės klasės automobilių segmento produktus. Tvirto, tačiau smagaus dizaino automobilis bei ypatingos, technologijomis grindžiamos charakteristikos akivaizdžiai byloja, kad jis pirmiausia skirtas jauniesiems šių naujųjų rinkų klientams, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Renault KWID concept“
„Renault KWID concept“ / „Renault“ nuotr.

Tvirta, tačiau linksma transporto priemonė

Projektuojant „KWID CONCEPT“ nemažai prisidėjo ir „Renault Design India“ padalinys, o pati automobilio idėja – tai vienas iš penkių gėlės, simbolizuojančios gyvenimo ciklą, kuriuo grindžiama visa „Renault“ projektavimo strategija, vainiklapių – „Tyrinėjimas“. Įdomios proporcijos ir matmenys bei ypač trumpos nuosvyros sukuria šokinėjančio automobilio įspūdį, o dėl didžiulių ratų, kurie išlenda iš po sparnų, „KWID CONCEPT“ atrodo panašus į bagį. Automobilio konstrukcijos žaismingumą atsveria griežta išvaizda, kurią suteikia apsaugos ir stambūs sparnai, sukuriantys stiprumo įspūdį. 

„KWID CONCEPT“ vidus, kurio įkvėpimo šaltiniu tapo paukščių lizdas, sukelia jaukaus prieglobsčio jausmą. Ant tvirto balto pagrindo prikabintos automobilio sėdynės sukuria lengvumo įspūdį, o 2 atspalvių elastomero medžiaga – šviesumo jausmą. „KWID CONCEPT“ įrengta ir galinė oro kondicionavimo sistema, kurios valdikliai įrengti ant vairuotojo sėdynės atlošo, ir ventiliacijos per koncentriškai išmuštas skylutes sistema. Prietaisų skydas – tai integruotas planšetinis kompiuteris, siunčiantis navigacijos signalus „Skraidančiam palydovui“.

„Renault“ nuotr./„Renault KWID concept“
„Renault“ nuotr./„Renault KWID concept“

Aukštųjų technologijų koncepcinis automobilis

Po žaisminga ir vaizdinga koncepcinio automobilio „KWID CONCEPT“ išvaizda slypi ir gausybė pažangių technologijų suteikiamų galimybių. Čia svarbiausias yra „Skraidantis palydovas“, kurio tikslas – užtikrinti ne tik saugų, bet ir smagų vairavimą. „Skraidantis palydovas“ – pirmasis tokios rūšies prietaisas automobilių pasaulyje, kuris pakyla nuo besisukančios galinės „KWID CONCEPT“ stogo dalies ir kurį galima valdyti dviem režimais: automatiniu, naudojant iš anksto užprogramuotą skridimo seką ir GPS vietą, bei rankiniu, suteikiančiu galimybę palydovą valdyti iš automobilio viduje įrengto kompiuterio. Tokį skraidantį palydovą galima naudoti įvairiausiais tikslais, pavyzdžiui, eismo žvalgybai, landšaftui fotografuoti ir aptikti kelyje pasitaikančias kliūtis.

Naujųjų rinkų klientai gerokai jaunesni. Jų lūkesčiai – kitokie, o be to, jie – žaidimų mėgėjai, kurie linkę ne tik labiau įsigilinti į technologijas

„Naujųjų rinkų klientai gerokai jaunesni. Jų lūkesčiai – kitokie, o be to, jie – žaidimų mėgėjai, kurie linkę ne tik labiau įsigilinti į technologijas, bet ir nori jomis pasidžiaugti. Toks automobilis šiuos poreikius patenkina įvairiais būdais, tačiau ypatingai – savo skraidančiu palydovu, kuris užtikrina saugų ir smagų vairavimą. Per ilgą automobilių pramonės istoriją pirmą kartą važiuodami žeme akį turime danguje. Tai – nuostabi ypatybė!“ - sako Serge Mouangue, prekės ženklo vadovas ir Novatoriško bendradarbiavimo laboratorijos vadovas.

Automobilis „KWID CONCEPT“ gali ir visiškai neteršti aplinkos: iš anksto numatyta, kad jame gali būti sumontuojami elektros akumuliatoriai, todėl už „Renault“ logotipo jame įrengtas ir įkrovimo lizdas. „KWID CONCEPT“ sumontuotas naujausios kartos sumažintų gabaritų 1,2 l benzininis variklis su turbokompresoriumi bei dvigubos sankabos transmisija EDC, kuriai esant, ne tik malonu vairuoti, bet ir nereikia jaudintis dėl didelių kuro sąnaudų. Iš kitų technologijomis grindžiamų ypatybių išsiskiria elektra valdoma ant centrinio bėgio įrengta priekinė sėdynė, elektra atidaromos durys bei LED apšvietimas. Nėra ir pavarų svirties, o pavaros valdomos šalia vairo įrengtu davikliu. Vertikaliai stovintis TFT jutiklinis ekranas atlieka „KWID CONCEPT“ prietaisų skydo vaidmenį ir užtikrina interneto prieigą.

„Renault“ nuotr./„Renault KWID concept“
„Renault“ nuotr./„Renault KWID concept“

Tarptautinės komandos projektuotojų produktas – tarptautinėms rinkoms

Daugianacionalinis koncepcinis automobilis „KWID CONCEPT“ – tai pirmasis tokios rūšies automobilis, kuriuo „Renault“ taikosi į naujas rinkas. Kurdami automobilį, kuris būtų skirtas specialiai vietinėms rinkoms ir kuris atitiktų jų poreikius, savo idėjomis dalijosi įvairiose šalyse dirbantys „Renault“ dizaineriai. Automobilio vidų pagal originalius Mishu Batra („Renault Design India“) piešinius sukūrė François Grenieras („Technocentre Design“, Prancūzija), o išorę pagal originalius Jano Semeriva („Studio Design Brazil“) piešinius suprojektavo Antonas Shamenkovas (rusų kilmės dizaineris, „Technocentre Design“, Prancūzija). Automobilio spalvas parinko ir medžiagas kūrė Neha Lad (praktikantas iš Indijos, „Technocentre Design“), o jo idėjas išplėtojo Chie Yanagisawa (japonų dizaineris, „Technocentre Design“). Visam projektui vadovavo Axelis Breunas („Technocentre Design“).

„Renault Design“ – tai iš tiesų tarptautinė komanda, kurios studijos veikia Prancūzijoje, Rumunijoje, Brazilijoje, Korėjoje ir Indijoje. Šis koncepcinis automobilis – tai išskirtinio tarptautinio dvelksmo mūsų projektavimo tinkle atspindys“, - teigia Laurensas van den Ackeris, pramoninio projektavimo vadovas.

„Renault“ nuotr./„Renault KWID concept“
„Renault“ nuotr./„Renault KWID concept“

Įsipareigojimo atkartojimas – Indijoje

„KWID CONCEPT“ – tai pirmasis „Renault“ koncepcinis automobilis, kuris pirmą kartą bus atskleidžiamas ne Europoje. Šis žingsnis ryškiai akcentuoja, kokią svarbią vietą „Renault“ pasaulinėje strategijoje užima Indija, ir kartu demonstruoja bendrovės gebėjimą siūlyti patrauklius produktus kompaktinės klasės automobilių segmente. 

Tai – pirmasis kartas, kai nusprendėme koncepcinį automobilį atskleisti ne Europoje

„Tai – pirmasis kartas, kai nusprendėme koncepcinį automobilį atskleisti ne Europoje. Tai – iškalbingas mūsų įsipareigojimo Indijai ženklas. Jaunieji Indijos klientai dažnai diktuoja madą, o kai kalba pasisuka apie technologijas ir smagų vairavimą, jie ieško to, kas peržengtų galimybių ribas. Tiek savo dinamiška išvaizda, tiek ir beveik absoliutaus lygio interneto prieiga būtent „KWID CONCEPT“ ir jo skraidantis palydovas atitinka tokią troškimo ieškoti kažko ypač naujo dvasią“, - sako Gillesas Normandas, „Renault S.A.S.“ Azijos ir Ramiojo vandenyno šalių regiono pirmininkas. 

Automobilis „KWID CONCEPT“ pritaikytas būtent prie Indijos vairuotojų poreikių. Tai – penkiavietė transporto priemonė, kuria į šeimynines keliones (ypač įprastas Indijoje) gali leistis visa šeima. Daugialypės terpės prietaisų skydas ir skraidantis palydovas puikiai atliepia jaunų ir šiuolaikiškų indų poreikį turėti interneto prieigą ir išbandyti naujausias technologijas. Lengvas automobilio vidaus interjeras irgi pritaikytas prie šilto oro sąlygų.

Automobilis „KWID CONCEPT“ nudažytas dviem spalvomis. Stilingą kontrastą sukuria glotni pilka kėbulo ir tekstūrinė pilka funkcinių dalių bei auksinė stogo ir oro padavimo sistemos spalva. Automobilis puikuojasi ir geltonais intarpais ant ratų, durelių apačios bei ant perforuotų dalių. Nors šios spalvos ir simbolizuoja būtent „Renault“ įmonių grupės spalvas, tačiau jos sukelia ir asociacijas su Indija: pilka spalva – tai žemė, o geltona ir aukso spalva – tai gėlės ir prieskoniai.

„Renault“ nuotr./„Renault KWID concept“
„Renault“ nuotr./„Renault KWID concept“

Be to, „KWID CONCEPT“ išsiskiria neįprastu sėdynių išdėstymu: trys sėdynės keleiviams priekyje, vairuotojo sėdynė viduryje, kuri truputį palinkusi į priekį tiek, kad pakaktų erdvės pečiams, ir dvi sėdynės gale. Vairuotojo padėtis centre atitinka tarptautinius vairavimo reikalavimus ir tuo pačiu suteikia galimybę šiuo automobiliu važinėti tiek šalyse, kuriose eismas vyksta dešine kelio puse, tiek ir šalyse, kuriose eismas vyksta kaire kelio puse.

„Per trejus metus pasiektas „Renault“ augimas Indijoje – tiesiog beprecedentis. Panašu, kad ši rinka pasaulinėje bendrovės strategijoje ir ateinančiais metais vaidins ypač svarbų vaidmenį,“ – teigia „Renault India Pvt. Ltd.“ direktorius Sumitas Saewney. „Tai, kad „KWID CONCEPT“ atskleistas visuomenei ne Europoje, ir tai, kad jis projektuotas galvojant apie jaunus Indijos klientus, iliustruoja mūsų tvirtą įsipareigojimą būtent šiai šaliai.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų