Ne išimtis ir „Laguna“. Šiame automobilyje dažnai išsimuša priekinės svirtys, vairo traukės, greitai susidėvi stabdžių diskai, daug problemų su elektronika. Ramina tai, jog apie „Renault“ ligas vis daugiau servizų meistrų jau žino, todėl specializuotų servizų meistrai žino, nuo kur galima pradėt ieškot problemos šaknų.
Įsigijus džiugina „Renault Laguna“ gausi komplektacija. Standartiškai įmontuotos 6-ios oro pagalvės, kondicionierius, „ESP“ sistema ir daug kitų priedų. Variklių pasiūla gausi: nuo 107 AG iki 207 AG. Išsirinks kiekvienas.
„Toyota“ to pasiūlyti negali. 1,6 benzininio variklio galvutės tarpinė yra linkusi perdegti. Dyzelinis 2,0 - streikuoja smagratis, barška ir prasisuka sankaba. Kol kas geriausiai pasirodo 2,0 benzininis variklis, kuris neturi rimtų trūkumų. Šiaip „Avensis“ pakaba yra net truputį per minkšta, bet kai kas tai laiko rimtu privalumu. Kaip bebūtų, kiekvieno skonis skirtingas, bet „Toyota“ įtinka visiems savo patikimumu.
Kalbėti apie sportiškumą šįkart neverta, nes tik vienintelė „Laguna“ turi galingus variklius, kurie leidžia jei pasiekti 100km greitį per 8sek. (V6 modifikacija). „Toyota“ yra vangesnė ir neturi jokių sportinų ambicijų. Kuro sunaudojimas šių modelių yra irgi vidutiniškas savo klasėje. Abu vartoja apie 8-9 litrus kuro. Tik „Lagunos“ dyzeliniai varikliai yra žymiai „kultūringesni“ – vartoja amžiau kuro ir dirba tyliai.
Dauguma vairuotojų renkasi patikimus „Toyota“ modelius, tačiau tai nereiškia, jog jų visai nereikia remontuoti. „Laguna“ prisivilioja tuos, kurie labiau vertina komfortą, papildomą įranga, ektravagantiškumą. Kiekvienas automobilis turi savo ydų, bet tik mes patys žinome, ko mes norime.