Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Renault-Nissan“ aljansas planuoja perimti 50 proc. „AvtoVAZ“ akcijų

Rusija šiuo metu yra trečia besiplečianti rinka, po Kinijos ir Indijos – 2011 metais šios šalies naujų automobilių rinka augo net 37 proc. Nenuostabu, kad tiek valstybė, tiek jos gamintojai susilaukia vis daugiau dėmesio iš pasaulio gigantų.
Lada granta
Lada granta

„Renault-Nissan“ aljansas jau 2008 metais žengė didelį žingsnį į Rusiją, įsigydami 25 proc. didžiausio šalies automobilių gamintojo „AvtoVAZ“ akcijų. Užsienyje „AvtoVAZ“ žinomas kaip prekės ženklo „Lada“ savininkas.

Šiandien „Renault-Nissan“ aljanso atstovai paskelbė planuojantys didinti savo turimą akcijų paketą iki 50 proc. „Susitarimo rezultatai turėtų būti aiškus kovo mėnesį.“ – teigia Igoris Komarovas, „AvtoVAZ“ vadovas.

Pagal dabartinį pasiūlymą, 35 proc. „AvtoVAZ“ akcijų priklausytų prancūzams „Renault“, 15 proc. – japonams „Nissan“. Tokiu atveju šis dviejų gamintojų aljansas turėtų didžiausią akcijų paketą tarp „AvtoVAZ“ savininkų.

50 proc. riba nubrėžta ne šiaip sau. Praėjusiais metais kilo ne vienas neaiškumas skaičiuojant metinius automobilių gamintojų pardavimų rodiklius – tuomet „Renault-Nissan“ aljansas prie savo pardavimų pridėjo ir visus „AvtoVAZ“ automobilius, nors tokia galimybė būtų tik turint daugumą įmonės valdyboje. Po sandorio „Renault-Nissan“ galėtų „legaliai“ pridėti „AvtoVAZ“ pardavimų rezultatus prie savųjų.

Dėl šio neaiškumo 2010 metų statistika yra pasidalijusi į dvi dalis – vieni „AvtoVAZ“ buvo pridėję prie prancūzų-japonų aljanso, kiti – ne. Rusiška dalis buvo reikšminga – ją pridėjus, „Renault-Nissan“ užėmė trečią vietą pasaulyje pagal naujų automobilių pardavimus. Be „AvtoVAZ“ – ketvirtą, į priekį praleisdami „Volkswagen“.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos