„Renault“, „Nissan“ ir „Mitsubishi“ aljansas planuoja stiprinti bendradarbiavimą

Su sunkumais susidūrusios automobilių gamintojos „Renault“, „Nissan“ ir „Mitsubishi“ trečiadienį pristatė planą, skirtą stiprinti aljanso bendradarbiavimą.
„Renault“
„Renault“ / Gamintojo nuotr.

Plane numatyta, kad iki 2025 metų bendrovės kartu sukurs beveik pusę savo automobilių, kad tokiu būdu sumažintų išlaidas ir padidintų pelningumą.

Visų trijų gamintojų padėtis nebuvo labi gera dar prieš prasidedant koronaviruso pandemijai, o pastarajai prasidėjus, dėl įvesto karantino visame pasaulyje smarkiai smuko automobilių pardavimai.

Nors bendrovės turi viena kitos akcijų, iki šiol jos veikė iš esmės atskirai.

Dabar bendrovės tikisi, kad naujoji integracija padės sumažinti investicijas į modelius, kuriems bus taikoma minėta schema, maždaug 40 proc.“, – teigiama bendrame gamintojų pranešime.

„Renault“ vadovas Jeanas Dominique‘as Senardas, kuris taip pat vadovauja aljansui, teigė, kad planas „padės geriausiai panaudoti kiekvienos bendrovės aktyvus ir stipriąsias puses, tuo pačiu leisdamas palaikyti jų kultūrą ir paveldą“.

Jis taip pat padidins „bendrovių konkurencingumą, tvarų pelningumą ir socialinę bei aplinkosauginę atsakomybę“, – pridūrė J.D. Senardas.

Aljansas sutelks dėmesį į vieną modelį kiekvienam produktų segmentui, kurį sukurs pirmaujanti tame konkrečiame segmente įmonė, o kitos pritaikys sukurtą modelį sau.

Automobilių gamintojos taip pat sutelks dėmesį į savo pagrindinius regionus „siekdami tapti vienos konkurencingiausių ir tapti pavyzdžiu kitiems, kurie norės padidinti savo konkurencingumą“, – sakoma pareiškime.

„Nissan“ pagrindinės rinkos bus Kinija, Šiaurės Amerika ir Japonija, „Renault“ – Europa, Rusija, Pietų Amerikoje bei Šiaurės Afrika, o „Mitsubishi Motors“ veiks Pietryčių Azijos ir Okeanijos regione.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis