„Renault“, „Nissan“ ir „Mitsubishi“ rengiasi pristatyti strateginį planą

Automobilių gamybos bendrovės „Renault“, „Nissan“ ir „Mitsubishi“ gali kitą savaitę pristatyti naują strateginį planą, pagal kurį sieks stiprinti tarpusavio sąveiką ir savo pašlijusį aljansą tuo metu, kai automobilių pramonė mėgina atlaikyti koronaviruso pandemijos suduotą didžiulį smūgį.
Grynieji eurai
Grynieji eurai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Trys bendrovės antradienį paskelbė, jog gegužės 27 dieną surengs „bendrą spaudos konferenciją dėl pažangos aljanso veikloje“.

Sausio mėnesį bendrovės skelbė, jog planuoja stiprinti bendradarbiavimą, nors rinkose vis sklando kalbos, kad jų aljansas gali žlugti.

„Nissan“ ir „Renault“ partnerystę, kuri buvo užmegzta prieš daugiau kaip du dešimtmečius, sukūrė Carlosas Ghosnas, kuris abiejose bendrovėse ėjo vadovaujančias pareigas.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Carlosas Ghosnas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Carlosas Ghosnas

Vėliau prisijungus „Mitsubishi“, aljansas tapo didžiausia pasaulyje automobilių gamybos grupe.

Tačiau po netikėto C.Ghosno suėmimo Tokije 2018 metų lapkritį aljanso ateitis pakibo ant plauko.

Įvairiais finansiniais nusižengimais Japonijoje apkaltintas C.Ghosnas ne vieną mėnesį praleido už grotų, o, paleistas už užstatą, pabėgo į Libaną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis