Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Renault“ parodė naują kompaktišką šeimyninį krosoverį „Symbioz“

Prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“ plečia vadinamojo C segmento kompaktiškų automobilių pasiūlą ir jau netrukus pirkėjams pasiūlys naujausią savo kūrinį. Būsimasis šeimos visureigis bus pavadintas „Symbioz“ vardu.
Renault „Symbioz“
Renault „Symbioz“ / Renault nuotr.

„E-tech“ jėgaine aprūpintas modelis rinkoje pasirodys 2024-ųjų pavasarį.

Renault nuotr./Renault „Symbioz“
Renault nuotr./Renault „Symbioz“

Anot „Renault“ atstovų, „Symbioz“ vardas būsimajam kompaktiškam šeimos visureigiui parinktas neatsitiktinai. Jis skamba kaip prancūziškas „symbiose“, kilęs iš senovės graikų kalbos žodžio „symbiosis“, reiškiančio „gyventi kartu“. Tai vertybė, giliai įsišaknijusi „Renault“ DNR, kurios šūkis yra „automobiliai gyvenimui“.

„Šiam naujam kompaktiškam šeimos automobiliui norėjome suteikti žmogišką reikšmę turintį pavadinimą, išreiškiantį glaudų šeimos ir automobilio ryšį. Pavadinimas „Symbioz“ puikiai iliustruoja gyvenimą su mūsų automobiliu, vietą, kurioje keleiviai tarsi susilieja su savo automobiliu ir aplinka“, – sako Mindaugas Plukys, „Renault“ viešųjų ryšių ir komunikacijos koordinatorius Baltijos šalyse.

Naujasis visureigis yra kompaktiškiausias hibridinis automobilis „Renault“ C segmento asortimente – jo ilgis siekia vos 4,41 m. Nepaisant to, būsimojo krosoverio interjeras suprojektuotas taip, kad patenkintų visos šeimos poreikius – jame daug erdvės ir vietos kroviniams.

Naujajame modelyje įdiegtos geriausios „Renault“ technologijos, įskaitant „E-Tech“ visiškai hibridinį 145 AG variklį, užtikrinantį didesnį vairavimo malonumą ir mažesnes degalų sąnaudas, bei naujos kartos „Solarbay“ panoraminį stiklinį stogą, pagrįstą PDLC (angl. Polymer-Dispersed Liquid Crystals) technologija ir užtamsinamą be užuolaidėlės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?