Kaip ir ankstesnės šio modelio kartos, kurios keliais rieda jau tris dešimtmečius, taip ir naujasis „Espace“ pasižymi šiomis išskirtinėmis savybėmis – erdviu, ryškiai apšviestu interjeru, aukščiausio lygio komfortu, dėmesį patraukiančiomis aptakiomis linijomis ir netradicinės išvaizdos per vidurį sumontuota konsole.
Išradingas vidaus detalių išdėstymas būdingas tiek penkiaviečiui, tiek ir septynviečiui variantui, o pažvelgus į dizainą ir formas, matyti, kad kiekviena naujojo automobilio detalė apgalvota iki mažiausių smulkmenų.
„Renault“ inžinieriai, kurdami naująjį „Espace“, siekė pagerinti automobilio valdymo savybes. Tai padaryti padėjo net 250 kilogramų mažesnis svoris, lyginant su ankstesnės kartos modeliu, bei naujoji „Renault Multi-Sense“ sistema.
Dėl visiškai naujos sistemos galima keisti įvairiausius automobilio parametrus. „Multi-Sense“ sistema leidžia pakeisti „4Control“ važiuoklės darbą, interjero apšvietimą ar garso sistemos parametrus.
Jei palyginsime su ilgąja „Espace 4“ versija, naujojo „Espace“ svoris gerokai mažesnis – net 250 kg. Toks 13 proc. sumažėjimas pasiektas tolygiai sumažinant kėbulo, važiuoklės, maitinimo bloko ir įrangos (įskaitant sėdynes) svorį.
Žiūrint į naująjį „Espace“, matyti, kad „Renault“ pirmą kartą padidinto pravažumo automobilio atveju panaudojo CMF1 (angl. Common Module Family) modulinę architektūrą ir sėkmingai suderino lengvuosius metalus (pavyzdžiui, durims ir kapotui naudojo aliuminį), „Noryl“ plastiką (priekiniams sparnams) ir termoplastikus (galinėms durelėms).
Naujajame „Espace“ montuojami trijų rūšių 1,6 l varikliai su turbokompresoriumi – vienas benzininis ir du dyzeliniai – kurie yra labai ekonomiški, nes galią tiekia ypač gerų aerodinaminių savybių ir lengvam transporto priemonės kėbului.
Numatytus geresnius degalų sąnaudų ir taršos anglies dioksidu rodiklius pavyko pasiekti – palyginti su dabartinės kartos „Espace“ ir kitais automobiliais, turinčiais panašias technines charakteristikas, šie rodikliai yra daugiau nei 20 proc. geresni.