„Renault“ pristatė nebrangų elektromobilį ir važiavimo ateities automobiliais viziją

„Renault“ generalinis direktorius Carlosas Ghosnas Paryžiaus automobilių parodoje pranešė apie du kitus etapus įgyvendinant strateginį „Renault“ elektromobilių plėtros planą „Drive the Future“: 2019 metais debiutuos naujas, mažas ir nebrangus miesto elektromobilis, kuris iš pradžių pasirodys Kinijoje, o 2020 metais išvysime trijų populiariausių gamintojo modelių hibridines ir iš tinklo įkraunamas hibridines versijas, rašoma pranešime.
„Renault K-ZE“
„Renault K-ZE“ / Gamintojo nuotr.

Nauji „Renault“ modeliai su elektros varikliais

Elektromobilių gamybos lyderė „Renault“ Paryžiaus automobilių parodoje pristatė koncepcinį „Renault K-ZE“ modelį – nedidelį ir nebrangų SUV išvaizdos A segmento elektromobilį, kuriuo vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 250 kilometrų (matuojant NEDC ciklu) – šioje elektromobilių klasėje tai yra didžiausias vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas.

Atletiškos formos kompaktiškas elektromobilis išsiskiria patrauklia ir sportiška išvaizda su dominuojančiomis ryškiomis kėbulo linijomis. Jis ne tik itin šiuolaikiškai atrodo, bet ir turi pažangias technologijas – naująjį „Renault K-ZE“ galima labai lengvai įkrauti, kadangi jame sumontuota dvigubo įkrovimo technologija, suderinama tiek su buitiniais elektros lizdais, tiek ir viešomis įkrovimo vietomis. Nors elektromobilis nebrangus, jis turi tokią šiuolaikinę įrangą kaip galinio statymo jutikliai ir vaizdo kamera bei multimedijos sistema su navigatoriumi ir ryšio paslaugomis.

Gamintojo nuotr./„Renault K-ZE“
Gamintojo nuotr./„Renault K-ZE“

Pirmiausia naujasis „Renault K-ZE“ elektromobilis debiutuos Kinijoje, nes tai yra didžiausia ir sparčiausiai pasaulyje auganti elektromobilių rinka. Kinijos rinkai elektromobilį gamins kartu su „Dongfeng Motor Group“ ir „Nissan“ įkurta bendra įmonė „e-GT New Energy Automotive Co“.

„Renault“ taip pat patvirtino planus ir toliau plėsti modelių su elektros varikliais gamą. 2020 metais debiutuos hibridinis „Renault Clio“ ir iš tinklo įkraunami hibridiniai „Renault Megane“ ir „Captur“, taip suteikiant galimybę šių populiarių modelių pirkėjams rinktis versijas su elektros pavara. Pažangi „Renault“ kompanijos sukurta „e-Tech“ hibridinė technologija užtikrino, kad populiarūs B ir C segmento modeliai nuo šiol galimi ir su hibridine elektros pavara.

Aukščiausios klasės informacinis turinys ir nauja patirtis salone

Spaudos konferencijoje „Renault“ grupės vadovas Carlosas Ghosnas papasakojo apie naujojo mobilumo eroje atsiveriančias itin dideles galimybes keliaujant automobiliu. Kadangi savavaldžių automobilių tik daugės, jų vairuotojams ir keleiviams reikės vis pažangesnių sprendimų, užtikrinančių kokybišką laiko praleidimą keliaujant – tiek dirbant, tiek ir asmeniniams poreikiams.

C.Ghosnas pristatė naujos kartos multimedijos sistemos automobilyje viziją – praplėstą informacinio turinio valdymą (Augmented Editorial Experience, AEX), sukurtą drauge su Prancūzijos „Challenges“ žiniasklaidos grupe, kurios akcininkė yra „Renault“ grupė. Pažangus informacijos valdymas, apimantis mobiliąsias paslaugas, informaciją realiuoju laiku ir kokybišką žiniasklaidos turinį, kelionę pavers neįkainojama patirtimi, tapsiančia svarbesne nei pati kelionė ar automobilis.

Paryžiaus automobilių parodoje „Renault“ stende lankytojai galės išbandyti įspūdingą praplėsto informacinio turinio AEX valdymą. Automobilio salono dydžio kapsulėje su 222 laipsnių vaizdo projekcija, kurioje bus galima pasirinkti keturis skirtingus scenarijus, lankytojai išvys, kaip jų įprasta kelionė automobiliu gali pasikeisti, naudojantis naujos kartos valdymu ir aukščiausios kokybės pritaikytu individualiu turiniu, kurį sukūrė „Challenges“ žiniasklaidos grupė.

AEX turinio valdymo modulis stende demonstruojamas šalia prabangaus „Renault“ savavaldžio elektromobilio „EZ-ULTIMO“, taip lankytojams suteikiant galimybę įsivaizduoti, kokia ateityje bus kelionė savavaldžiu automobiliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis