Giriasi galia ir ekologiškumu
Naujasis dyzelinis agregatas, aprūpintas dviem turbinomis, sugeba pasiekti 158 arklio galias. Agregatas išvysto 380 Nm sukimo momentą esant 1750 apsisukimų per minutę. Galingas dyzelinis variklis neviršija 100g/km CO2 išmetamųjų dujų emisijos.
Į rinką pateks jau netrukus
„Renault“ tvirtina, kad naujasis agregatas net ketvirtadaliu ekonomiškesnis už dviejų litrų darbo tūrio „dCi“ jėgainę. Manoma, kad naujaisiais 1,6 litro darbo tūrio varikliais ateityje bus aprūpinti „Megane“ ir „Laguna“ modeliai, o šiuos agregatus dar šiemet turėtų gauti ir „Espace“.
Patirties suteikė darbas su F-1 komandomis
„Renault“ tvirtina, kad kuriant naująjį 1,6 litro dyzelinį variklį buvo panaudota patirtis, kurią gamintojas sukaupė konstruodamas tokio paties darbo tūrio benzininius variklius F-1 bolidams.