„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Renault“ pristato KWID – tarptautinėms rinkoms skirtą modelį vos už 4,2 tūkst. eurų

Nuo 1898 metų garsėjantis kaip novatorius, Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ nuolatos siekė naujų idėjų, rėmėsi tradiciniu mąstymu ir pakeitė mūsų automobilių naudojimo įpročius, rašoma gamintojo pranešime spaudai.
„Renault Kwid“
„Renault Kwid“ / „Renault“ nuotr.

„Su KWID modeliu „Renault“ tęsia visiems prieinamo mobilumo strategiją, siekdama paspartinti savo augimą tarptautinėje rinkoje. Naudojant naują „Renault-Nissan“ aljanso platformą ir sekant „Duster“ sėkme, KWID tęsia „Renault“ plėtrą ir džiugins klientus stilingu, tvirtu ir paprastai naudojamu automobiliu“, – sakė Carlosas Ghosnas, „Groupe Renault“ pirmininkas ir prezidentas

Tvirtumo įspūdį suteikianti stilinga KWID išorė pakeičia A segmente nusistovėjusius dizaino bruožus. Modernus ir gražiai apipavidalintas salonas aprūpintas įranga, kuri paprastai siejama su aukštesniojo segmento modeliais.

Šis išskirtinai modernus naujas modelis pasižymi SUV automobiliui būdingu stiliumi ir konstrukcija, erdvų saloną derindamas su šiame segmente alternatyvų neturinčia įranga, o jo nedideli gabaritai suteikia išskirtinį praktiškumą.

Kokybiškame automobilio interjere įmontuota moderni „Media-Nav“ multimedijos ir navigacijos sistema su dideliu, septynių colių jutikliniu ekranu ir „Bluetooth“ jungtimi.

KWID kaina sieks 4,2– 5,6 tūkstančių eurų.

KWID, kaip šeimyniniame miesto automobilyje, komfortas ir  naudojimosi patogumai suderinti su moduliniu interjeru, siūlančiu daugybę smulkių daiktų laikymo sprendimų.

Pristatydama KWID, kompanija „Renault“ žengė tolimesnį žingsnį sėkmės link, pasiūliusi patrauklų ir mažą automobilį už itin prieinamą kainą.

KWID prekyba bus pradėta antrojoje 2015 metų pusėje. Jo kaina sieks 4,2– 5,6 tūkstančių eurų.

Puiki, dinamiška KWID išvaizda, su aukštesnių segmentų automobiliais siejama įranga ir SUV automobiliams būdingos linijos, pritaikytos kompaktiškam dydžiui, sukuria unikalų pasiūlymą Indijos kompaktinių miesto automobilių segmentui. Visiškai nauja „Outback Bronze“ spalva automobiliui suteikia šiltos energijos pojūtį. KWID yra patrauklus, modernus automobilis su erdviu, komfortabiliu interjeru, tenkinančiu kasdienius šeimos poreikius.

„Renault“ nuotr./„Renault Kwid“
„Renault“ nuotr./„Renault Kwid“

Pasitikėjimą įkvepiantis SUV stilius

„Renault KWID“ įkūnija markės dizaino strategiją „Explore“, simbolizuojančią dinamines savybes, tvirtumą ir nuotykių skonį. SUV automobilių įkvėptas KWID dizainas yra šio segmento naujiena.

Trumpos priekinės ir galinės iškyšos bei didelė prošvaisa (180 mm) suteikia tvirtumo ir patikimumo jausmą.

3,68 metrų ilgio ir 1,58 metrų pločio KWID yra idealus važiuoti miesto gatvėmis, tuo tarpu aukšta vairuotojo pozicija užtikrina geresnį matomumą kelionėse.

Stačios KWID priekinė ir galinė dalys bei trumpos iškyšos suteikia išvaizdai panašumo, siejamo su SUV automobiliais.

Ryškus, struktūrinis dekoratyvinių priekinių grotelių dizainas paryškina ir markės emblemą, ir išskirtinius SUV automobilio bruožus, o priekiniai žibintai, įkūniję naują markės žibintų šviesų ženklą, papuošti charakteringa „C“ formos chromo apdaila.

Santūriai profiliuotos šoninės dalys suteikia dinamiškumo, o juodos, stačiakampio formos ratų arkos, kaip ir papildoma apsauga, suteikia dar vieną užuominą į KWID ryšį su SUV automobiliais. Žemutinės durų dalies apdaila pabrėžia tvirtą KWID „charakterį“. Priekinis stiklas suteikia aptakumo ir plastiškumo įspūdį. Dideli langai vairuotojui užtikrina gerą matomumą ir atlieka svarbų vaidmenį, gerinant važiavimo  komfortą.

„KWID yra visiškai naujas automobilis, turintis daugybę malonių siurprizų tiek viduje, tiek išorėje, įskaitant ir aukštesniojo segmento įrangą“, – sakė David Durand – KWID dizaino vadovas

Galinėje automobilio dalyje matoma juodos spalvos apatinė buferio dalis – dar vienas SUV stiliaus  elementas. Kėbulo spalvos galinis aptakas automobiliui suteikia dinamišką išvaizdą.

„Renault“ nuotr./„Renault Kwid“
„Renault“ nuotr./„Renault Kwid“

Modernus interjeras

KWID interjeras atkartoja pasitikėjimą savimi įkvepiantį išorės stilių: jo išskirtiniai bruožai nurodo statusą, neignoruojant kasdienių poreikių.

Horizontalios, neperkrautos prietaisų skydelio linijos sukelia platumo jausmą ir turi didesnių segmentų automobiliams būdingus elementus.

Skaitmeninis prietaisų skydelis ir chromuotos ventiliacijos angų dekoracijos suteikia interjerui šiuolaikiškumo ir sudaro aukštos kokybės įspūdį. Prietaisų skydelio centre harmoningai įkomponuota multimedijos sistema. „Renault Design India“ sukurtos apdailos medžiagos džiugina akį ir maloniai stebina aukštesnės klasės įspūdžiu.

KWID siūlo modernų, intuityviai sukomponuotą interjerą

Blizgiu juodu paviršiumi dekoruota centrinė konsolė papuošta chromo detalėmis. Joje įkomponuota „Media-Nav“ multimedijos ir navigacijos sistema su 7 colių (18 cm) jutikliniu ekranu, šiame segmente neturinčiu alternatyvų.

Duomenų perdavimo sąsajomis aprūpintame KWID interjere yra technologijos, kurios ne tik tenkina vairuotojo poreikius, bet ir supaprastina vairavimą.

„Media-Nav“ sistema apima radijo įrenginį ir „Bluetooth“ technologiją, naudojamą laisvųjų rankų įrangą, kuri vairavimą daro saugesniu.

Dėl išskirtinio dizaino KWID yra kompaktiškų gabaritų (ilgis siekia  3,68 m), o jo erdvus salonas nustato klasės standartus visoms penkioms sėdimoms vietoms.

Priekinės sėdynės suformuotos neribojant jų dydžio, o galinės sėdynės yra ypač patogios.

Erdvi KWID bagažinė pasižymi geriausiomis klasėje talpos charakteristikomis. 

„Renault“ nuotr./„Renault Kwid“
„Renault“ nuotr./„Renault Kwid“

Sukurtas naudojant naują „Renault-Nissan“ aljanso platformą

1999 metais įkurtas „Renault-Nissan“ aljansas per 2014 metus 200 šalių pardavė 8,5 milijono automobilių, įsitvirtindamas kaip ketvirtas pagal dydį automobilių gamintojas pasaulyje.

„Renault KWID“ yra pirmasis „Renault-Nissan“ aljanso modelis, naudojantis CMF-A platformą.

Lengvai modifikuojamų platformų panaudojimas Aljansui suteikia galimybę kurti įvarioms rinkoms ir įvairiems poreikiams pritaikytus produktus, kuriems galima naudoti bendrus komponentus ir geresnėmis savybėmis pasižyminčias konstrukcijas.

Kaip ir visos Aljanso platformos, CMF-A yra itin lengvai pritaikoma įvairiems poreikiams. Tai leidžia įgyvendinti idėjas tiek keičiant išorės dizainą, tiek pertvarkant pavaros sistemas, patenkinant specifinius klientų poreikius atskirose rinkose.

KWID kūrimo procesas buvo atliekamas Prancūzijoje, Japonijoje, Pietų Korėjoje ir Indijoje esančių specialistų.

Pavyzdžiui, kėbulas ir važiuoklė buvo bandomi Japonijoje, kėbulo įranga buvo vertinama Pietų Korėjoje, o ištvermės testai buvo atlikti Prancūzijoje. Indijoje buvo vykdomi surinkimo testai.

Į augančias rinkas nukreipta strategija

„Groupe Renault“ veikia 125 pasaulio šalyse, kuriose 2014 metais pardavė 2 712 432 automobilius. Laikantis tarptautinės strategijos, 46 proc. „Renault“ automobilių dabar parduodami už Europos ribų. Palyginimui – 2010 metais ši dalis sudarė vos 37 proc..

„Renault“ laikosi strategijos automobilius gaminti arčiau jų rinkų, pasitelkdama 36 gamyklas ir daugiau nei 12 tūkstančių pardavimo centrų.

Be to, su penkių visame pasaulyje esančių dizaino centrų (Prancūzijoje, Brazilijoje, Rumunijoje, Korėjoje ir Indijoje) pagalba, Grupė yra pajėgi įvertinti kiekvienos rinkos specifinius poreikius ir į juos deramai atsižvelgti.

KWID yra įtikinanti „Renault“ augimo ambicijų tarptautinėse rinkose iliustracija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų