Štai ką apie šį automobilį sako patys „Renault“:
Spalio 29 d. Naujajame Delyje, Indijos GP išvakarėse, „Renault“ vykdomasis direktorius Carlosas Tavaresas apie kompaktišką „Pulse“. Tai – trečiasis serijos automobilis, sukurtas po „Fluence“ bei „Koleos“. Jis taps pagrindiniu gaminiu „Renault“ asortimente Indijoje, kur keturi iš penkių parduodamų automobilių yra kompaktiniai. Po šio automobilio bus „Duster“ ir sedanas, kurie bus pristatyti rinkai tais pačiais, 2012, metais.
Automobilis greitai augančiai rinkai
Gamintojo nuotr./„Renault Pulse“ |
„Pulse“ sukurtas jauniems, mobilumą padidinti siekiantiems klientams, gyvenantiems šalyje, kurioje populiacija auga bene greičiausiai, o dirbančiųjų amžiaus vidurkis yra mažiausias. Sportiškas dizainas, dinamiško važiavimo pojūtis ir tokios pažangios funkcijos, kaip galimybė vienu išmanios priegos klavišo paspaudimu atidaryti ir užvesti automobilį arba automatiškai užsilenkiantys išoriniai veidrodėliai, „Pulse“ leidžia atsidurti A-B automobilių segmento viršuje. Tai puikus „Renault“ pasaulio pristatymas naujiems klientams, ieškantiems ryškaus, efektyviai degalus naudojančio kompaktinio automobilio, kuriuo smagu važiuoti ir greitkeliu, ir mieste. Be to, klientai turės galimybę naudotis visu paslaugų paketu, į kurį įeina 4 metų pilno aptarnavimo po pardavimo ir „Renault Complete Care“ pasiūlymai.
„Formulės-1“ patirtis kelyje
„Pulse“ turės ne tik Indijoje, bet ir visame pasaulyje ypač populiarų 1,5 dCi dyzelinį variklį. Dėl rekordiškai mažų (tai yra būtina Indijos rinkai), tačiau vairavimo malonumo nesumažinančių degalų sąnaudų, automobilis yra vienas geriausių savo klasėje kasdieniniam važiavimui mieste. Efektyvus kuro naudojimas, greitas atsakas į vairuotojo veiksmus ir patikimumas atspindi „Renault Sport F1“ sukurto RS27 variklio, padėjusio „Red Bull Racing“ ir Sebastianui Vetteliui iškovoti konstruktorių ir piloto titulus FIA Formulės 1 Pasaulio čempionate, savybes. „Renault“ tikslas visada buvo pritaikyti F-1 variklių specialistų sukurtas ir ištobulintas technologijas serijinių automobilių gamyboje. Šiuo atveju patobulinimai, padėję Formulės 1 automobiliuose pagerinti transmisiją ir degalų naudojimo efektyvumą sumažinant trintį, buvo pritaikyti ir 1,5 dCi varikliui.