„Renault“ pranešime pažymima, jog bendrovė mano, kad pasiūlymas dėl susijungimo buvo pateiktas laiku, jis buvo pagrįstas pramonės logikos požiūriu ir puikius finansinių sąlygų požiūriu.
Įgyvendinus FCA pasiūlymą dėl vadinamojo lygiųjų susijungimo su „Renault“, būtų sukurta automobilių gamybos milžinė, kurios kapitalizacija sudarytų apie 37 mlrd. JAV dolerių.
Apie pasiūlymo atšaukimą ketvirtadienį paskelbusi FCA pareiškė, jog „Prancūzijoje šiuo metu nėra tinkamų politinių sąlygų, kad būtų galima įgyvendinti tokį sandorį“.
Tuo tarpu agentūros „Bloomberg“ šaltinis Prancūzijos valdžios institucijose pareiškė, jog šalies vyriausybė „nebuvo uždariusi durų FCA ir „Renault“ sandoriui“.
Kad sandoris būtų sudarytas, šalims reikėjo padaryti vienintelį dalyką – užsitikrinti „Nissan“ paramą, pažymėjo šaltinis.
Jo teigimu, FCA ir Prancūzijos vyriausybė pasiekė susitarimą tokiais klausimais kaip susijungusiosios bendrovės valdymas, darbo vietų išsaugojimas, gamyklų išdėstymas ir finansinės sąlygos.
„Priimant sprendimą, politika neturėjo jokios įtakos. Visas dėmesys buvo sutelktas į „Renault“ ir „Nissan“ aljanso išsaugojimą“, – pareiškė šaltinis.
Įgyvendinus „Renault“ ir FCA susijungimą, būtų suformuota trečia pagal dydį pasaulyje automobilių gamintoja, kurios metiniai pardavimai siektų 8,7 mln. transporto priemonių.
Susijungusiosios automobilių gamintojos kapitalizacija sudarytų apie 37 mlrd. JAV dolerių, o jos metinės įplaukos siektų maždaug 170 mlrd. eurų.
O jeigu prie grupės ateityje prisijungtų „Nissan“ ir „Mitsubishi“, toks aljansas taptų neabejotinu pasaulio automobilių rinkos lyderiu ir gamintų apie 15 mln. automobilių per metus.