Naujojo „RSM“ produkto pagrindas – 2019 m. automobilių parodoje pristatytas „XM3 Inspire“. „XM3“ – specialiai Korėjai skirta kupė visureigio „Renault Arkana“ versija, parduodama Rusijoje ir tampanti tarptautinio lygio pavyzdžiu.
„XM3“ rinkos debiutas yra „Renault“ grupės vykdomos pasaulinės strategijos dalis. „XM3“ gaminamas Pusano gamykloje, esančioje piečiau Seulo ir nuo debiuto dienos sėkmingai užkariauja Pietų Korėjos rinką.
Klientų širdis užkariavo išskirtinis automobilio dizainas ir aukšta jo klasė, kuriame dera kupė žavesys ir visureigiams būdingos proporcijos.
XM3 siūlo unikalią koncepciją, kuri dėmesį pritraukia dizainu, idealiu elegancijos ir solidumo deriniu. Pirmą kartą Seulo automobilių parodoje 2019 metų kovo mėn. pristatytas koncepcinis modelis „XM3 INSPIRE“ davė pradžią serijiniam modeliui „XM3“.
„Pasirinkome elegantiškus kupė stiliaus kontūrus ir juos kilstelėjome, – aiškina Raphael Linari, „Renault Design Center Seoul“ vadovas. - Tai ypač pastebima iš labai aukštos kėbulo šoninės linijos ir nupjauto kaip kupė stogo“.
„XM3“ išsiskiria ir kitomis visureigių ypatybėmis, pvz., didesne prošvaisa, priekine ir galine važiuoklės apsaugomis, apsauginiais ratų arkų antdėklais. Aštuoniolikos colių ratlankiai, chromuota radiatoriaus apsauga ir dvigubas aliuminio išmetamojo vamzdžio antgalis naujajam modeliui suteikia sportinės išvaizdos.
Klientai, kurie jau žino „Renault“ ir „Renault Samsung Motors“, nesunkiai atpažįsta būdingą C raidės formos (C-Shape) LED žibintų išdėstymą, kuris jau anksčiau buvo naudojamas šio prekės ženklo modeliuose: „SM6“ („Talisman“) ir „QM6“ („Koleos“).
Praktiškas ir dinamiškas kupė visureigis
„XM3“ – kupė visureigis, kuriame neliko jokių kompromisų dėl komforto, erdvumo ir bagažinės talpos. Tai labai svarbūs privalumai Korėjos klientams. „Automobilis yra ne tik gražus dėl savo ypatingo stiliaus bei spalvų ir aukščiausios rūšies medžiagų parinkimo, bet taip pat yra labai praktiškas ir nekeliantis problemų kasdienai“, – sako Minyoung Kim, spalvų ir medžiagų stilistė.
Aukštųjų technologijų stiliaus salone įrengtas šiek tiek vairuotojo link nukreiptas prietaisų skydas su dviem ekranais: 10” prietaisų skydas (identiškas kaip „Renault Captur INITIALE PARIS“) su palydovinės navigacijos funkcija ir 9,3’’ vertikaliu multimedijos ekranu. Tai yra didžiausi ekranai šio segmento automobiliuose.
„XM3“ taip pat yra daug elementų, kurie verti aukštesnio segmento, pvz., automobilio statymo aikštelėje sistema su 360° kamera, automatinis stovėjimo stabdys (siūlomas su žemiausio lygio įranga), aktyvioji greičio reguliavimo sistema su „Stop&Go“ funkcija, aktyvioji eismo juostos palaikymo sistema ir „MULTI-SENSE“ technologija. Pastaroji suteikia galimybę derinti automobilį pagal vairuotojo pomėgius, nes siūlo tris važiavimo režimus.
„Daug pastangų įdėta siekiant užtikrinti sėdynių patogumą, kurios įrengtos šiek tiek aukščiau ir todėl suteikia tam tikrą saugumo pojūtį“ – sako Jinseok Cho, produkto vadovė, atsakinga už šį projektą Korėjos rinkoje. „Galinėse sėdynėse sėdintys keleiviai turi 213 mm laisvos vietos kelių aukštyje. Tai ypač vertinama tarp klientų Azijoje. Kalbant apie naudingąją apkrovą, „XM3“ turi didžiausią savo klasėje bagažinę, kurios talpa siekia 513 litrų.“
„XM3“ įtaisytas „TCe 260“, kurio pavadinimas nurodo jo puikų sukimo momentą. Šį variklį pasirinko beveik 80 proc. pirmųjų klientų. 1,3 l talpos turbo benzininis variklis sukurtas „Renault“ ir „Daimler“. Veikia su automatine, septynių pavarų, dviejų sankabų EDC pavarų dėže. „XM3“ taip pat turi 1,6 litro talpos benzininį variklį su automatine, bepakope „X-TRONIC“ („CVT“) pavarų dėže.
Kalbant apie saugumą, KNCAP organizacija, Korėjoje atsakinga už transporto priemonių susidūrimo bandymus ir pasyviojo saugumo vertinimą, netrukus suteiks sertifikatą, liudijantį, kad „XM3“ pasiekė „1 lygį“ (geriausią galimą rezultatą) savo kategorijoje.
Prieinamos kainos naujasis „RSM“ produktas siūlo pirkėjams labai patrauklius eksploatacinius parametrus, atitinkančius gamintojo strategiją. „Be unikalaus dizaino, kaip vieną iš pagrindinių priežasčių, kodėl yra perkamas „XM3“, mūsų klientai nurodo idealų kokybės ir kainos santykį“ – sako Jinseok Cho. „Net 72 proc. pirmųjų pirkėjų pasinaudojo suteikiama galimybe ir pasirinko aukščiausio lygio įrangą („RE Signature“).“
Daugelis „XM3“ privalumų puikiai paaiškina šio automobilio sėkmingą komercinį debiutą Korėjoje. Artimiausioje ateityje šis modelis turėtų pasirodyti ir kitų šalių rinkose.
Skaitmeninė strategija pritraukia jaunų klientų dėmesį
Sėkmingą „XM3“ debiutą lėmė ne tik jo privalumai, bet ir veiksminga skaitmeninė strategija, ypač patraukli jauniesiems korėjiečiams. „Visos ryšio priemonės parinktos taip, kad atitiktų skaitmeninių čiabuvių (angl. „digital natives“) kartą“ – aiškina Sil Bang, „RSM“ rinkodaros direktorius. Iš tikrųjų pusė šio modelio pirkėjų yra tūkstantmečio kartos atstovai ir trisdešimtmečiai, kuriems labai svarbios naujosios tendencijos ir naudojimo galimybės, kuriems pirkimas internetu yra įprasta kasdienio gyvenimo dalis.
Pavyzdžiui, siekiant populiarinti „XM3“, sukurtas tinklalapis apie šį modelį, surengta reklamos kampanija, virtualusis ekspozicijos salonas ir sukurta įvairių vaizdo filmų. Žiniasklaidoje 172 žurnalistai, atstovaujantys 142 leidiniams apie „XM3“ paskelbė beveik 1700 straipsnių. Savo įspūdžiais apie naująjį modelį socialiniuose tinkluose pasidalijo apie trisdešimt tinklaraštininkų ir nuomonės formuotojų.
Visa tai lėmė, kad š.m. kovo mėn. „XM3“ įsiveržė į dažniausiai „Naver“ (korėjietiškas „Google“ atitikmuo) paieškos sistemoje ieškomų raktažodžių lyderius, o 1400 pradinių užsakymų pateikta internetu (t.y. beveik ketvirtadalis visų užsakymų). Tai yra naujas automobilių gamintojų Korėjos rinkoje rekordas.