„Renault Megane RS“ turi 2 l darbinio tūrio benzininį variklį su turbiną, išvystantį 265 AG. Priekiniams varomiems ratams tai – beprotiškas skaičius, tačiau prancūzai rado būdą, kaip su tokiu galios kiekiu susitvarkyti. Geriausias to įrodymas – legendinė automobilių bandymų ir lenktynių trasa Niurburgringas Vokietijoje. Čia „Megane RS“ yra greičiausias priekiniais ratais varomas automobilis, vieną „Nordschleife“ ratą įveikęs per 8 min. 8 sek.
RS simboliais pagardintas „Megane“ turi daugiau aštrių prieskonių: 265 AG išvystantis variklis galios turi dvigubai daugiau nei galingiausias agregatas, montuojamas į paprastą „Megane“. Amortizatoriai, spyruoklės ir daug kitų pakabos elementų taip pat nėra tokie patys – nežiūrint išvaizdos, „Megane RS“ ir paprasta „Megane“ skiriasi kaip diena ir naktis.
P.Ratti atskleidžia, kad kurdami „Megane“, inžinieriai ne vieną idėją pasiskolino iš „Formulės-1“ bolidų. „Renault“ gamina variklius kelioms autosporto karalienės komandoms jau daug metų ir turi sukaupusi didelę patirtį. Pradėjusi 1977-aisiais, „Renault“ šiandien turi 11 konstruktorių nugalėtojų taurių. Šios kompanijos kurtais varikliais važiuoja ir „Red Bull“ komanda, nugalėjusi pastaruosiuose keturiuose F-1 pasaulio čempionatuose.
Priekinis „Megane RS“ buferis savo forma kiek primena F-1 bolidą, tačiau tai – tik vizualinis dalykas. Kur kas įdomesnis yra difuzorius automobilio užpakalyje – po buferiu esanti banguota plastmase atlieka aerodinaminę funkciją ir prispaudžia automobilį prie žemės.
„Renault Sport“ patirtis neapsiriboja F-1 lenktynėmis. Prieš kelis dešimtmečius prancūzai kūrė bolidus ir dalyvavo Le Mano 24 val. lenktynėse, o 1978-aisiais nugalėjo šiose prestižinėse varžybose.
Žemiau esančiame vaizdo siužete siūlome paklausyti dabartinio „Renault Sport“ vadovo P.Ratti, pasakojančio apie kompanijos istoriją bei išskirtinius jos modelius.