„Talisman Grandtour“ matmenys yra lygiai tokie patys kaip ir sedano (ilgis 4,86 metro, plotis 1,87 metro, aukštis 1,46 metro, ratų bazė 2,81 metro).
Dėl elektra valdomo bagažinės dangčio, kuris atidaromas pajudinus koja po galiniu buferiu, bagažinė užtikrina lengvą „laisvų rankų“ naudojimą ir pakrovimą.
„Talisman Grandtour“ bagažinės talpa iki uždangalo yra 572 dm3 (VDA), o didžiausias krovinių skyriaus ilgis – 1 116 mm. Nulenkus galines sėdynes, šis skaičius padidėja iki 2 010 mm, o talpa – beveik iki 1 700 dm3 (VDA).
„Renault Talisman Grandtour“, kaip ir versija sedano kėbulu, yra klasės lyderis, vertinant salono erdvę. Versija „Grandtour“ turi papildomą pranašumą dėl 30 mm didesnės erdvės gale sėdinčių keleivių galvoms – 886 mm.
- Erdvė galvoms priekyje – 902 mm
- Erdvė galvoms gale – 886 mm
- Erdvė priekyje, alkūnių lygyje – 1 512 mm
- Erdvė keliams gale – 262 mm
- Daugiau nei 25 litrus siekianti dėtuvių talpa
Priekinės sėdynės pasižymi geriausiomis savybėmis klasėje:
- iki 10 galimų nustatymų (iš kurių aštuoni yra reguliuojami elektra), sėdynės pagalvės ilgis gali būti reguliuojamas 60 mm amplitude (tik esant „Initiale Paris“ įrangai),
- keturiomis kryptimis reguliuojama juosmens atrama (aukštis ir gylis),
- masažo funkcija, kuriai galima parinkti veikimo režimą ir intensyvumą (dvi programos, penkios sekos),
- aviacinio stiliaus, šešiomis kryptimis reguliuojami galvų atlošai,
- šildomos sėdynių pagalvės ir atlošai,
- sėdynių atmintis su šešiais atskirais profiliais.
- integruota vėdinimo sistema, užtikrinanti komfortą karštu oru,
- priekinių sėdynių nugarėlėse panaudota tvirta, pusiau standi „Cover Carving“ technologija, užimanti mažiau vietos ir atlaisvinanti daugiau nei tris centimetrus gale sėdinčių keleivių keliams.
Pirmą kartą šiame segmente „Renault Talisman Grandtour“, kaip ir versija su sedano kėbulu, „4Control“ visų vairuojamų ratų sistemą suderina su aktyviais amortizatoriais.
„Renault Multi-Sense“ technologija leidžia suasmeninti įvairių nustatymų parametrus, naudojantis keturiais iš anksto nustatytais režimais („Comfort“, „Sport“, „Neutral“, „Eco“), taip pat pasinaudojant visiškai suderinamu „Perso“ režimu.
„Renault Talisman Grandtour“ siūlo „Renault R-Link 2“ multimedijos centrą su belaidėmis sąsajomis, kuris gali būti su 7 colių horizontaliu arba su 8,7 colio vertikaliu ekranu. „R-Link 2“ leidžia prižiūrėti pagalbines automobilio vairavimo sistemas ir kitą standartinę įrangą, pavyzdžiui, navigacijos sistemą, garso aparatūrą, klimato kontrolės funkciją. Be jutiklinio ekrano, galima naudotis specialiais mygtukais, centrinėje konsolėje esančiu daugiafunkciu sukamu valdikliu ir ant vairo rato esančiais mygtukais.
„Talisman Grandtour“ turi specialiai suderintą „BOSE® Surround Sound“ garso sistemą, kurią sudaro 12 aukštos klasės garsiakalbių ir žemų dažnių generatorius. „Centerpoint®“ technologija iš stereošaltinio gaunamą signalą konvertuoja į kelių kanalų signalą – taip sukuriamas erdvinis garsas. „Bose®“ skaitmeninis signalo apdorojimo procesorius individualias „Talisman“ akustines savybes išnaudoja kuriant geriausią skambesį.
Pagalbinių vairavimo sistemų gama
- Nuraminimui – prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC); aktyvi avarinio stabdymo sistema (AEBS).
- Perspėjimui – perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos (LDW); perspėjimas apie saugaus atstumo palaikymą (SDW); ženklų atpažinimas su greičio viršijimo prevencija (TSR, OSP); aklosios zonos stebėjimas (BSW).
- Pagalbai – galinė vaizdo kamera, automatiškai įjungiamos tolimosios ir artimosios šviesos (AHL); elektroninis stovėjimo stabdys, priekiniai, galiniai ir šoniniai parkavimo jutikliai; automatinis parkavimo asistentas.
Kad kelionė nevargintų, paslepiamas, spalvotas, akių lygyje esantis ekranas rodo naudingą informaciją: važiavimo greitį, navigacijos sistemos duomenis ir pagalbinių vairavimo sistemų (ADAS) pranešimus.
„Renault Talisman Grandtour“ siūlo tą pačią, kaip ir sedano versijoje, variklių gamą.
Du benzininiai varikliai:
- „Energy TCe150“ ir „Energy TCe 200“, suderinti su septynių laipsnių, dviejų sankabų, EDC automatinėmis transmisijomis.
Trys dyzeliniai varikliai:
- „Energy dCi 110“, suderinti su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba šešių laipsnių, dviejų sankabų, EDC automatine transmisija.
- „Energy dCi 130“ taip pat siūlomi su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba šešių laipsnių, dviejų sankabų EDC transmisija.
- „Energy dCi 160“ – su „Twin Turbo“ technologija, derinamas išskirtinai su šešių laipsnių, dviejų sankabų EDC transmisija.
„Renault Talisman Grandtour“ bus siūlomas su galimybe pasirinkti iš keturių skirtingų įrangos lygių ir papildomai – su gamą vainikuojančia „Initiale Paris“ specifikacija. Pirmasis viešas šio automobilio pasirodymas įvyks 2015 metų Frankfurto automobilių parodoje. Prekyba Europoje bus pradėta pirmojoje 2016 metų pusėje.