Kaip rašo „europe.autonews.com“, Paryžiaus parodoje, „Renault“ pareiškė, kad populiariausi gamintojo modeliai „Megane“, „Captur“ ir „Clio“ nuo 2020-ųjų vietoj dyzelinių variklių turės hibridines jėgaines.
Gamintojas taip elgtis priverstas dėl to, kad Europoje vis labiau ribojami automobilių į aplinką išmetamų teršalų kiekiai.
Taip pat vis dažniau kalbama apie tai, kad dyzelių varomi automobiliai gali būti uždrausti apskritai, todėl gamintojai turi ieškoti alternatyvų.
„Renault“ vadovas Paryžiaus automobilių parodoje pasakė, kad gamintojas turi prisitaikyti prie besikeičiančių reikalavimų ir prisitaikyti prie pirkėjų poreikių.
Jis mano, kad pirkėjui nesvarbu, koks variklis sumontuotas po variklio dangčiu. Pirkėjui labiausiai rūpi kaina, išlaikymo kaina ir tai, kokia automobilio išliekamoji vertė.
„Mes akivaizdžiai matome, kad dyzeliniams varikliams ateina galas. Tai žaidimo pabaiga. Vartotojai sako, kad jie nemato prasmės pirkti dyzelinius automobilius, kurie po 3–4 metų bus uždrausti. Kur juos jiems reikės parduoti?“ – klausia C. žGhosn‘as.
Viso to pasekmė – „Renault“ pradeda mažinti dyzelinių variklių gamybą ir gamins bei siūlys daugiau benzininių variklių bei tradicinių ir iš tinklo įkraunamų hibridų.
Tiesa, dyzeliniai varikliai iš „Renault“ modelių visiškai nedings.
„Mes ir toliau siūlysime dyzelinius automobilius tose rinkose, kuriose jie yra populiarūs. Tačiau akivaizdu, kad šiandieninės tendencijos nėra dyzelinių variklių pusėje.
Gamintojai turi išnaudoti dabartines technologijas, bet tuo pačiu – stebėti politikų veiksmus. Visgi pastarieji nustatys, kokia technologija bus optimaliausia“, – kalbėjo C. žGhosn‘as.
„Renault Megane“, „Captur“ ir „Clio“ hibridinės versijos bus pristatytos 2020-aisiais. Būtent tuomet turėtų įsigalioti nauji, griežtesni emisijų reikalavimai.
Hibridinės šių modelių versijos turėtų padėti pasiekti ES užbrėžtą tikslą, kad vidutinis gamintojo modelių išmetamų teršalų kiekis neviršytų 95 gramų vienam kilometrui.