Šiame kompaktiškame miesto visureigyje įkūnytas kitoks, novatoriškas požiūris į segmentą bei patraukli jo išvaizda įprastinį mąstymą tiesiog apverčia aukštyn kojom.
Atkaklų „Renault“ siekį užimti tvirtas pozicijas ir C segmento miesto visureigių rinkoje rodo dinamiškumu ir nuotykių ieškotojo dvasia trykštantis naujojo „Renault Kadjar“ dizainas. „Flame Red“ spalva spindintis naujokas savyje tūnančia gundymo galia įpūtė naujų vėjų ir miesto visureigių rinkoje.
Grakščios, atletiškos „Kadjar“ linijos byloja apie naujovišką požiūrį į miesto visureigių išvaizdą, o sportišką ir kruopščiai apgalvotą vidų dar labiau pabrėžia aukštos kokybės medžiagos bei apdaila.
Ryškų „Renault Kadjar“ savitumą dar labiau sustiprina naujasis „Renault“ prekės ženklo žibintų išdėstymas, kuris pirmą kartą pritaikytas naujajame „Espace“. Iš priekiniuose žibintuose įtaisytų LED šviesos šaltinių C forma sklindanti šviesa suteikia automobiliui išskirtinumo jausmą.
Išdailintas ir subalansuotas „Kadjar“ linijas visose versijose pabrėžia kėbulo spalvos šoninių veidrodėlių korpusai ir durų rankenėlės. O chromuoti langų ir dienos žibintų apvadai bei slenksčių apsaugos dar labiau sustiprina iš šio atletiško miesto visureigio trykštantį išskirtinumą.
„Kadjar“ salono kokybę liudija itin kruopšti jo apdaila. Spalvų gama ir pasirinktos medžiagos išryškina modelio sportiškumą bei tobulą vidaus apdailą. Minkštas palietus prietaisų skydelis rodo, kiek daug dėmesio inžinieriai skyrė kiekvienai „Kadjar“ apdailos detalei.
Kurdami „Kadjar“, inžinieriai pasitelkė didžiulę „Renault“ patirtį saugos srityje. Be to, „Kadjar“ įrengtos ir pažangiausios pagalbos vairuojant priemonės, pavyzdžiui, yra laisvų rankų parkavimo įranga, pagalbos statant priekiu, atbulomis ir šonu sistema bei atbulinės eigos kamera, gerokai palengvinanti parkavimą mieste, pažangi avarinio stabdymo sistema, aklosios zonos signalo sistema, „Hill Start Assist“ funkcija, elektroninė greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, kelio ženklų atpažinimo ir greičio kontrolės sistema, taip pat funkcija informuojanti apie nukrypimą nuo eismo juostos, kuri suveikia tada, kai vairuotojas netyčia kerta ištisinę ar brūkšninę eismo juostą ženklinančią liniją.
„Kadjar“ yra nepaprastai manevringas: jo posūkio spindulys – 10,7 m. Didelė 190 mm prošvaisa ir atitinkamai 18 bei 25 laipsnių užvažiavimo ir nuvažiavimo kampai garantuoja puikų manevringumą nepriklausomai nuo vietovės tipo.
Naujasis „Kadjar“, kurį auto mėgėjai galės įsigyti arba su priekiniais varančiaisias ratais (4x2 versija), arba su visais varančiaisiais ratais (4x4 versija), atvirai gundo pabėgti iš minios, o jo kompaktiški matmenys (ilgis – 4,45 m, plotis – 1,84 m) garantuoja puikų manevringumą. 190 mm „Kadjar“ prošvaisa iš karto signalizuoja, kad šis modelis gebės pravažiuoti ir nepramintais takais.
„Kadjar“ versijoje su priekiniais varančiaisiais ratais gali būti įdiegta ir „Extended Grip“ (geresnio sukibimo) sistema. Ši pažangi traukos kontrolės sistema užtikrina, kad nepaisant sudėtingų vairavimo sąlygų, pavyzdžiui, sniego, purvo ar smėlio, automobilio ratai patikimai sukibs su keliu.
Populiariausias „Renault-Nissan“ aljanso „Energy“ dCi 110 variklis „Kadjar“ paverčia automobiliu, kuris savo segmente pagal aplinkos taršos anglies dvideginiu rodiklį (99 g/km) ir bendrąsias NEDC ciklo degalų sąnaudas (3,8 litro/100km) yra pats pažangiausias.
Pirmą kartą „Energy“ dCi 110 varikliuose įrengti trintį mažinantys plieniniai stūmokliai. „Energy“ dCi 110 variklis, kuris paprastai poruojamas su šešių greičių pavarų dėže, „Kadjar“ gali būti poruojamas ir su šešių greičių automatine EDC transmisija.
„Energy dCi 130“ variklyje, kuris gali būti montuojamas tiek priekiniais, tiek ir keturiais ratais varomose „Kadjar“ versijose, gausu technologijų, gimusių iš „Renault“ patirties „Formulės 1“ trasose. Sumažinus šio dyzelinio variklio gabaritus, dabar jis išvysto didžiausią 96 kW (130 AG) galią ir paprastai poruojamas su šešių greičių mechanine pavarų dėže. 320 Nm sukimo momentas, kurį galima pasiekti plačiame apsisukimų skaičiaus per minutę diapazone, ypač vertinamas ir priekinių varančiųjų ratų, ir keturių varančiųjų ratų versijose, nes nepriklausomai nuo variklio greičio, visada užtikrina greitą pajudėjimą iš vietos. Jis puikiai pritaikytas veikti tada, kai su keturiais ratais varoma versija tenka važiuoti prasto sukibimo sąlygomis.
„Kadjar“ komplektuojamas ir su „Energy“ TCe 130 benzininiu varikliu, kuris poruojamas su šešių greičių mechanine pavarų dėže. Šiam 1,2 litro benzininiam varikliui su turbokompresoriumi būdingos tokios pat bendrosios techninės charakteristikos, kaip ir dviejų litrų atmosferiniam varikliui. Tiesioginio įpurškimo technologijos ir integruoto kolektoriaus dėka didelis sukimo momentas pasiekiamas ir esant mažam apsisukimų per minutę skaičiui. Tiesioginio įpurškimo technologija pagerina kuro deginimą, todėl mažėja ir degalų sąnaudos, ir tarša CO2.
Kartu paėmus, visos minėtos ypatybės leido sumažinti taršą anglies dvideginiu 4 g/km, o degalų sąnaudas – 0,62 litro/km (važiuojant 130 km/val. greičiu).
Į prekybos salonus pirmieji „Kadjar“ atkeliaus šių metų birželį, o juos įsigyti galės Europos bei kai kurių Afrikos ir Viduržemio jūros regiono šalių automobilių mėgėjai.