Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Renault“ – „Žvaigždžių karų“ sagos partneris

„Renault“ paskelbė bendradarbiavimą su „Žvaigždžių karų“ sagos kūrėjais. Automobilių gamintojus ir filmo kūrėjus suvienijo aistra pažangai, kvapą gniaužianti istorija ir iš kartos į kartą perduodamas palikimas.
„Renault“ – „Žvaigždžių karų“ sagos partneris
„Renault“ – „Žvaigždžių karų“ sagos partneris / Renault nuotr.

„Renault“ gamintojai nusprendė laikinai transformuoti savo logotipą, taip pagerbdami „Žvaigždžių karų“ sagą, kuri daugumą mūsų lydėjo visą vaikystę ir vis dar įkvepia kasdieniame gyvenime.

Į šį nuotykį „Renault“ leidosi palaikydama pristatomus du naujus „Žvaigždžių karų“ sagos filmus – „Žvaigždžių karai“: paskutinis džedajus“ ir „Solo: „Žvaigždžių karų“ istorija“, kuriuos žiūrovai pirmą kartą galės išvysti 2017 m. gruodžio 13 d. ir 2018 m. gegužės 23 d.

Ksavieras Martinetas, Prancūzijos rinkodaros skyriaus viceprezidentas sako:

„Tiek „Žvaigždžių karai“, tiek ir „Renault“ turėjo didelę įtaką daugelio iš mūsų gyvenime, kai buvome jauni ir iš gyvenimo siekėme maksimalių potyrių. „Renault“ markei tai yra puiki galimybė pristatyti nepakartojamą patirtį tiek mūsų pardavimų salonuose, tiek ir skirtingais komunikacijos kanalais. Be to, tai yra ilgalaikė partnerystė, kuri numatyta iki 2018 m. vasaros, todėl „Žvaigždžių karų“ ir „Renault“ gerbėjų laukia daug netikėtumų“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos