„Renault“ gamintojai nusprendė laikinai transformuoti savo logotipą, taip pagerbdami „Žvaigždžių karų“ sagą, kuri daugumą mūsų lydėjo visą vaikystę ir vis dar įkvepia kasdieniame gyvenime.
Į šį nuotykį „Renault“ leidosi palaikydama pristatomus du naujus „Žvaigždžių karų“ sagos filmus – „Žvaigždžių karai“: paskutinis džedajus“ ir „Solo: „Žvaigždžių karų“ istorija“, kuriuos žiūrovai pirmą kartą galės išvysti 2017 m. gruodžio 13 d. ir 2018 m. gegužės 23 d.
Ksavieras Martinetas, Prancūzijos rinkodaros skyriaus viceprezidentas sako:
„Tiek „Žvaigždžių karai“, tiek ir „Renault“ turėjo didelę įtaką daugelio iš mūsų gyvenime, kai buvome jauni ir iš gyvenimo siekėme maksimalių potyrių. „Renault“ markei tai yra puiki galimybė pristatyti nepakartojamą patirtį tiek mūsų pardavimų salonuose, tiek ir skirtingais komunikacijos kanalais. Be to, tai yra ilgalaikė partnerystė, kuri numatyta iki 2018 m. vasaros, todėl „Žvaigždžių karų“ ir „Renault“ gerbėjų laukia daug netikėtumų“.