GAZ-24 „Volga“
- Gamybos metai: 1970 – 1985;
- Buvo net 13 cm žemesnė nei ankstesnis modelis;
- Buvo gaminama su saugos diržais ir rūko žibintais;
- Variklis generavo 95 AG ir 190 Nm;
- Iš viso buvo pagaminta 1 481 561 vienetų.
Populiariausias Gorkio automobilių gamyklos inžinierių kūrinys, daugeliu konstrukcinių sprendimų pranokęs ankstesniuosius modelius. Naujoji „Volga“ turėjo pilnai sinchronizuotą pavarų dėžė, stabdžių sistemoje buvo hidrovakuuminis stiprintuvas ir skirstytuvas, ratų stabdžių mechanizmai su automatiniu reguliavimu, dviejų kamerų karbiuratorius.
Labai sumažėjo važiuoklės tepimo taškų, laikantys kėbulo elementai tapo stipresni, o pats kėbulas tapo standesnis. Svarbu ir tai, kad „GAZ-24“ buvo net 13 cm žemesnė už savo pirmtaką, todėl turėjo kur kas žemesnį svorio centrą, leidusį stabiliau važiuoti ir lengviau valdyti daugiau nei pusantros tonos svėrusią mašiną. Ši „Volga“ buvo komfortiškesnė riedant prastais keliais.
Vėlesnės šio automobilio versijos turėjo saugos diržus, rūko žibintus ir panašių civilizacijos atributų. Apskritai „GAZ-24“ buvo pelnius patikimos ir komfortabilios mašinos reputaciją. Aštuntojo dešimtmečio pradžioje „Volga“ atrodė gana šiuolaikiškai ir mažai kuo nusileido vakarietiškiems analogams. Didžiausi jos trūkumai – silpni (95 AG ir 190 Nm), pasenusios konstrukcijos varikliai, dažnas techninis aptarnavimas, neefektyvūs stabdžiai.